Ny termindato etter UL

Tessa

Forumet er livet
Var på UL på mandag, en helt utrolig opplevelse. Å se de små armene og bena bevege seg...og å vite at det lille sprellende mennesket vi så på skjermen befinner seg inne i magen min...Helt surrealistisk!Hun spurte om vi ville vite kjønnet, men da sa vi nei.Hadde litt blanda følelser da vi gikk etterpå, sært å tenke på at det sitter èn person som vet om ungen min blir gutt eller jente, når ikke vi vet.
Alt så helt flott ut, og hun sa det var en akriv og fin liten baby.
Mamma ble helt tussete da hun fikk se bildene og fant ut at h*n har mannens nese!:-)
men jeg fikk ny termin 30 november, så blir det spennende å se da, om jeg havner nærmest menstermin eller UL-termin...
Hvordan får jeg forresten endret tickern min?

Gleder meg bare mer og mer til UL, jeg, særlig når jeg leser sånne innlegg som ditt [:D]
vi aner ikke om vi vil vite kjønnet eller ikke.. det at EN der ute vet det, og det er ikke oss, det var en ny tanke.. [&:] kansje det er et argument for noe.. vi ser[:)]

For å endre tickeren klikker du bare på den (sånn at du kommer til Lillypie.com) og så lager du enkelt og greit en ny en [;)] Lykke til [:)]

Hei gleder meg sånn til UL håper alt står bra til der inne. Men skal ikke før 12 aug. Går sakte frem til dit.

Klem

ORIGINAL: Star83

Så moro,fint å ha det overstått![;)]
Hvor mye ble termin din flytta da?

Menstermin er 4 desember, UL-termin 30 november....Blir spennende å se hvilken jeg havner nærmest av de.

Det var jo ikke mange dagene flytta...
Kanskje den titter ut rett i mellom de terminene,det er det jo kun bebisen selv som bestemmer![;)]
Er spent på åssen det blir med min termin...Første gangen så ble den værende der den var,andre gangen ble den flytta 3 uker tilbake. Og denna gangen er jeg så og si 99% sikker på når EL var,så det vil jo være merklig om den blir flytta...
Det får jeg jo da vite om ca e nmnd da det er UL tid for meg!

Back
Topp