Ny termin

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
I dag var vi på oul og alt så bra ut med den lille gutten i magen.

Min menstermin er 16. april, men ble nå satt hele 5 dager tilbake :( Og jeg som ikke skal gå på overtid pga traumatisk fødsel tidligere og komplikasjoner den gang. Hva nå? Jeg er glad jeg skal inn på samtale på sykehuset, og håper inderlig de setter meg igang før 21. april. Hvis den ny terminen stemmer fikk jeg en positiv test 5 dager før ikm. Men det er kanskje ikke uvanlig?

Ut fra det jeg har sett her inne, så er det ikke så uvanlig med positiv test fem dager før ikm. Dagens tester er jo veldig sensitive (kommer an på typen, selvfølgelig). Det er bra du skal inn til samtale i hvert fall, så får du sortert litt tanker og stilt alle spørsmål du måtte ha. Nå vet ikke jeg årsaken til at forrige fødsel ble traumatisk, men jeg håper du blir hørt, og at denne fødselen blir en fin opplevelse. [emoji4]

Grattis med gutten i magen! [emoji1]

Ut fra det jeg har sett her inne, så er det ikke så uvanlig med positiv test fem dager før ikm. Dagens tester er jo veldig sensitive (kommer an på typen, selvfølgelig). Det er bra du skal inn til samtale i hvert fall, så får du sortert litt tanker og stilt alle spørsmål du måtte ha. Nå vet ikke jeg årsaken til at forrige fødsel ble traumatisk, men jeg håper du blir hørt, og at denne fødselen blir en fin opplevelse. [emoji4]

Grattis med gutten i magen! [emoji1]
Takk for det :) vi er så klart kjempe glade over å se en frisk og fin gutt på skjermen :gen053

http://www.klikk.no/foreldre/baby/kald-start-for-jonathan-2440692

• Liker
Reactions: JGJ
Gratulerer med en liten gutt i magen[emoji170]
Ut ifra tul-termin jeg har så fikk jeg positiv cbd 9 dpo, altså 5 dager før ikm. [emoji4]

Håper du blir satt i gang før termin! Godt du får oppfølging og samtale [emoji4]

Takk for det :) vi er så klart kjempe glade over å se en frisk og fin gutt på skjermen :gen053

http://www.klikk.no/foreldre/baby/kald-start-for-jonathan-2440692
For en utrolig sterk historie! Fikk tårer i øynene! så glad for at det gikk bra med den skjønne gutten deres. Og gratulerer med en gutt i magen! Det er nok ikke så uvanlig å teste positivt så tidlig, jeg tror det kan være stor forskjell i hvor fort man produsere HCG. Med min første fikk jeg veldig positiv test dagen før ikm(første test), mens denne gangen testet jeg ikke før 5 dager over ikm og fikk svaaaak strek. Begge ganger ble termin flyttet frem 1 dag etter oul

For en sterk historie! Så utrolig bra at det gikk fint med gutten deres. Takk og lov for kunnskapsrike helsepersonell og investering i forskning! Håper du får en udramatisk fødsel denne gang:)

Samme som her! Har egen termin 16.juli, etter el. Men tidlig ul viste 21.april. Så blir spennende å se hva OUL sier neste torsdag :)

5 dager før er nok ikke uvanlig, men med tanke på historien din så vil jeg tro du kan bli satt igang før det[emoji173]️ Man er jo til termin i uke 37.

Samme som her! Har egen termin 16.juli, etter el. Men tidlig ul viste 21.april. Så blir spennende å se hva OUL sier neste torsdag :)
Aldri no gøy å bli satt tilbake... :wtf:
5 dager før er nok ikke uvanlig, men med tanke på historien din så vil jeg tro du kan bli satt igang før det[emoji173]️ Man er jo til termin i uke 37.
Jeg har hvertfall stor angst for å gå på overtid, så skal inn på samtale på sykehuset etter jul engang. Jeg kan jo krysse fingrene for at 3.mann i magen er en luring og vil ut i god tid før termin. Da blir vi overraska:happy:

I dag var vi på oul og alt så bra ut med den lille gutten i magen.

Min menstermin er 16. april, men ble nå satt hele 5 dager tilbake :( Og jeg som ikke skal gå på overtid pga traumatisk fødsel tidligere og komplikasjoner den gang. Hva nå? Jeg er glad jeg skal inn på samtale på sykehuset, og håper inderlig de setter meg igang før 21. april. Hvis den ny terminen stemmer fikk jeg en positiv test 5 dager før ikm. Men det er kanskje ikke uvanlig?

Jeg gikk ble også flyttet 7 dager selv... vær flink til å snakke med JM om dine bekymringer og si ifra hva som er viktig for deg[emoji173]️

Back
Topp