^Yakine^ Glad i forumet 13 Mar 2014 #1 Egentlig så er jeg ikke novemberjente nå, fikk ny termin den 31.okt. Men jeg blir her inne til oul jeg, om det er greit? Sent from my iPhone using BV Forum
Egentlig så er jeg ikke novemberjente nå, fikk ny termin den 31.okt. Men jeg blir her inne til oul jeg, om det er greit? Sent from my iPhone using BV Forum
T Tulla83 Andre møte med forumet 13 Mar 2014 #2 Akkurat samme fikk jeg i dag men jeg tenker det må være greit å bli her inne Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat samme fikk jeg i dag men jeg tenker det må være greit å bli her inne Sent from my iPhone using BV Forum
^Yakine^ Glad i forumet 13 Mar 2014 #3 Ja, jeg venter til oul med å være skråsikker Sent from my iPhone using BV Forum
Supermario2014 Betatt av forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 13 Mar 2014 #4 Hva fant du ut med mens og slik?
^Yakine^ Glad i forumet 13 Mar 2014 #5 At jeg skulle regne fra 20.-21.januar(husker ikke helt hvem av de dagene mens starta på), iom at det var første dag i siste mens Sent from my iPhone using BV Forum
At jeg skulle regne fra 20.-21.januar(husker ikke helt hvem av de dagene mens starta på), iom at det var første dag i siste mens Sent from my iPhone using BV Forum
Supermario2014 Betatt av forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 13 Mar 2014 #6 Aha sikkert godt å hoppe litt og komme enda nærmere termindato