Ny termin etter ultralyd

Bergtussa

Forelsket i forumet
Jeg var på ultralyd i går og skal være i 18+4 uker på veii følge legen....endelig snart halvgått har jeg tenkt  i det siste...

Men så var jeg på ultralyden og han mener jeg bare er 15+4....snakk om nedtur da[:(]
nå ble jeg plutselig bare 4 mnd på vei igjen isteden for 5 mnd.-..blæææ...
Han sa at dette nok kom til å virke som ett laaaangt svangerskap...

og det værste er at jeg hadde tremin den 13 august men fikk nå 2 september.....hufff...da må jeg til og med skifte terminklubb....uhhhuu....[:(]

Huff...skikkelig nedtur[:'(]
Jeg tror også det vil virke som et langt svangerskap, også en mnd forskjell...det var veldig....

Det er mulig jeg også må bytte terminklubb...har vært hos to forskjellige leger. Den ene sa jeg har termin den 31.august og den andre sa 3. september.

Men jeg skal nå vente til jeg har vært på UL den 30.mars.

De regnet helt feil sist også....har en sønn på 4 år [:)]
Da fikk jeg av legen termin den 3 oktober og på ultralyden fikk jeg 16 november....grrrr....
men gutten min ble født den 7 november da..Håper jeg slipper å gå over tiden denne gangen også...kansje barna mine "lurer" legen med at de er litt "treigere" i vokse fasen enn hva som er normalt...hmmm...hvem vet?...sønnen min var 3590 g og 51 cm når han ble født...og det er helt normal størrelse...

Skal til ny ultralyd om 4 uker, og da skal han fastsette endelig termin, så jeg orker ikke å forandre terminklubb før det da[:)] kan jo hende jeghavner i august klubben igjen, hvem vet [:D]

heihei bergtussa.
jeg har akkurat det samme "problemet" som deg. var til ul idag, og gjikk fra 18+1 til 15. terminen ble flytta fra 19 august til 10 sept. så det var en skikkelig nedtur da.

huff....det er en kiiip beskjed å få det der...[:'(]
Skjønner akkurat hva du mener....blæ.. Får håpe de ukene kan gå litt fortere...
Lykke  til videre[:)]

Back
Topp