Ny telefon, hvilken?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Har hatt en sony experia jeg har vært fornøyd med, den har tålt endel gjennom to år:) men nå er høytaler og mikrofon ødelagt, så må vel kjøpe ny.

Ser Iphone 5s er på tilbud på expert, uten bindingstid til 2800. Er den grei? Syns telefoner er så dyre :/

Har hatt iPhone 4 og nå 6 kjempe fornøyd med begge og byttet fordi den første ble utslitt etter mange års bruk;)

Jeg ville kjøpt den nyeste da, når man først skal kjøpe seg telefon :-) det finnes jo mange abonnementer hvor du kjøper telefonen på rentefri avbetaling :)

Har hatt en sony experia jeg har vært fornøyd med, den har tålt endel gjennom to år:) men nå er høytaler og mikrofon ødelagt, så må vel kjøpe ny.

Ser Iphone 5s er på tilbud på expert, uten bindingstid til 2800. Er den grei? Syns telefoner er så dyre :/
Jeg har iPhone 5s nå, og den er grei :) Jeg liker Samsung best, og kommer til å gå tilbake til det etterhvert :) Men du får mye mobil for pengene :)

Samsung S7.

Jeg har rpøvd iphone og det er det verste jeg har vært borti. Veldig fornøyd med Sony. men Samsung er bedre å bruke synes jeg :)

Hvordan prute på butikk da? Er ikke det frekt?:/

bare å si at dere matcher vel andre butikker? ellerså får jeg dra ditt å kjøpe den.
Har du noe mere å gå på på den prisen etc

Har selv jobba på lefdal og det er ganske vanlig å prute, iallfall for de prisbeviste!
Hvorfor skal du betale mere for samme varen?

Back
Topp