Ny syklus etter abort

Åååå ❤️ Så stas! Gratulerer så mye! Det var virkelig gode nyheter. Var forrige graviditeten et resultat av IVF?

Jeg har fått tilbake syklusene mine, heldigvis, men ikke lykkes med ny graviditet. Etter aborten har ikke slimhinnen min kommet seg igjen. Den er derfor alt for tynn nå. Håper den vil bli normal igjen etterhvert…
 
Tusen takk! Veldig stas , bare håper streken ikke blir svakere :Heartred

Du nei va faktisk et slags uhell. Har alltid vært usikker på om jeg ville ha barn. Hadde en pause på p piller pga. smerter på eggstokk (som viste seg at var en cyste). Hadde ubeskyttet sex en gang og vipps. Men da kicket biologien inn, og jeg var ikke i tvil om at barn det ville jeg ha!

Men fikk aldri mensen etter den medisinske aborten pga den tomme fostersekken. Dro til gyn etter 8 uker. Hun mente jeg hadde pcos pga mye egg. Fikk beskjed om at det kan bli vanskelig å få barn.

Men to uker senere sitter jeg her med positiv test, så er utrolig letta kan man si :Heartred

Å såbra syklusene er back on track ! Men kjedelig med trøblete slimhinne da:( håper det ordner seg raskt! Heier på deg :)
 
Back
Topp