NY STUE! *Biiiiilder*

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
Jeg synes det VAR fint, og ER fint jeg[:)]

Men likte nye soffan altså[:D] *hoppetihopp i myke soffan*

Lik lekegrinda vår [:D] Men det ble bra det ja  Alltid gøy å pusse opp!

Nice!!! [:D] Hvitt er så mye mer praktisk en svart... da synes ikke støvet [:D] Skal nok få byttet ut vårt svarte etterhvert også...

Så fint det va[:)]

ååh,kjempe fint altså!

ORIGINAL: Mari87

ååh,kjempe fint altså!

Det ble kjempefint =)
Vurderer det samme selv her.. eller svarte sofaen skal få være for den er ikke et år gammel en gang, men vil ha ut div annet svart.

Skal kjøpe vitrineskap til spisestua med tette dører nederst, evnt. skuffer. Er det Leksvik de du har?

Så fint det ble[:)]

ORIGINAL: Minismurf

Det ble kjempefint =)
Vurderer det samme selv her.. eller svarte sofaen skal få være for den er ikke et år gammel en gang, men vil ha ut div annet svart.

Skal kjøpe vitrineskap til spisestua med tette dører nederst, evnt. skuffer. Er det Leksvik de du har?

Liatorp tror jeg? Skulle egentlig ha Hemnes, men da jeg så de i virkelig var de jo ikke noe fine [8D]

Nydelig [:D] Hadde lett flyttet inn i den stuen [;)]
Hvor har dere kjøpt sofaen? Var den dyr?

ORIGINAL: Baby R

Jeg synes det VAR fint, og ER fint jeg[:)]

Men likte nye soffan altså[:D] *hoppetihopp i myke soffan*

Enig[;)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Minismurf

Det ble kjempefint =)

Liatorp tror jeg? Skulle egentlig ha Hemnes, men da jeg så de i virkelig var de jo ikke noe fine [8D]

Ja, var kanskje Liatorp jeg mente [;)] Tror de har overgangshylle og? Enig med deg i Hemnes.. Var litt simpelt (og mye lavere).. Nesten like de på Jysk.. og jeg liker ikke Jysk..

Kjempe fine bilder!!! [:D]
Hvor er sofaen kjøpt? Pris?
Og hvor er glasskapene ved døra kjøpt? Pris?
Kjempe fint både før og etter [:D]

ORIGINAL: Benedicte22

Kjempe fine bilder!!! [:D]
Hvor er sofaen kjøpt? Pris?
Og hvor er glasskapene ved døra kjøpt? Pris?
Kjempe fint både før og etter [:D]

Hemmelig[;)] Say no moooore!

Neida[8D] Sofaen er kjøpt på Møbelringen. TIlbud til 12000 (egentlig 15000).
Skapene er kjøpt på Ikea [:)] ca 3000 pr stk?

Kjempe fiiiint[:D][:D]
Men du,la bare merke til at de vitrineskapene dine ikke står heeelt inntil hverandre..har selv sett på disse,og vet at det skal gå an å sette dem helt inntil,slik at dem blir en stor..Tar av listene på toppen mot hverandre..bare et tips[8D][:D] hehe,viss d går med disse siden de ikke er akkuratt like[:)]

Back
Topp