ny stokke tripp trapp stol

plutt

Elsker forumet
VIP
Til dere som har kjøpt ny stol..

sitter på nette å myser på den siden vi skal kjøpe den i gave til lille i morgen... Men det jeg lurer på er den vanlige gode gammeldagse bøylen er den gått ut så man må kjøpe det babysete utenom liksom? syns det ser så trangt ut jeg til min lille tjukke baby he he

veldig synd at den gamle gode bøylen er borte! [&:]
Det nye bøylen kan kun brukes med setet på øverste hakk ! litt irriterende.. men det er jo rygg på bøylen!
Broremann er lang og brei, men han sitter veldig godt oppi likevell! [:)] de klarer iallefall ikke å klatre utav denne nye bøylen! og tror det er poenget med den! [:)]

oki så den er borte[&:],,, hvor lenge tror du han får plass oppi der da?
ORIGINAL: **Lykke**

Det nye bøylen kan kun brukes med setet på øverste hakk ! litt irriterende.. men det er jo rygg på bøylen!
Broremann er lang og brei, men han sitter veldig godt oppi likevell! [:)] de klarer iallefall ikke å klatre utav denne nye bøylen! og tror det er poenget med den! [:)]

Syns faktisk den nye er bedre jeg[:)] og gutten satt jo bare utrolig støtt når han begynte å sitte i den.
Tror du kan ta vekk ryggen, og da vil du jo få bedre plass nedi bøylen.
Gutten her har i hvertfall god plass og sitter som en konge i den[:D][:D]

ORIGINAL: plutt

oki så den er borte[&:],,, hvor lenge tror du han får plass oppi der da?

Vet ikke.. hmm.. det begynner å bli trangt der hvor lårene er.. så muligens noen mnd til.. spørs om han tar av mye! etter det må han sitte uten bøyle! da må vi alltid sitte der med han! har leita etter brukte "gamle" bøyler på nettet.. men finner ingen! [8|]

ORIGINAL: oblix

Syns faktisk den nye er bedre jeg[:)] og gutten satt jo bare utrolig støtt når han begynte å sitte i den.
Tror du kan ta vekk ryggen, og da vil du jo få bedre plass nedi bøylen.
Gutten her har i hvertfall god plass og sitter som en konge i den[:D][:D]

på vårs kan man ikke ta av ryggen! [&:]

den gamle bøylen passer i den nye stolen[;)]

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

den gamle bøylen passer i den nye stolen[;)]

Vi lette etter de gammel bøylene over alt (butikker, loppemarkeder, finn, bekjente osv.) men fant de tilslutt i et lite restparti i en liten babybutikk i Danmark.

Haha sebastian kommer seg absolutt opp av stolen! Haha. Han er lyn rask og klatrer oppå bordet!! Her har vi vært nødt å kjøpe sele til å binde han fast! hehehehe[:D][8D]

ORIGINAL: crispy

Haha sebastian kommer seg absolutt opp av stolen! Haha. Han er lyn rask og klatrer oppå bordet!! Her har vi vært nødt å kjøpe sele til å binde han fast! hehehehe[:D][8D]

haha! du får saksøke stokke!! [8D] selgeren på barnas hus sa at de hadde laget denne nye bøylen pga så mange fall fra stolen med den gamle bøylen. og at den nå ikke var god nok i USA blandt annet! [8D] så denne bøylen skulle være så bra! så saksøk dem ! [:D]

Vi har gamle stoler og trebøyle bare på den ene. Plastbøylen passer bare på nyere stoler. Men vi har greid å lure det til likevel men får ikke til å bruke ryggplaten. Det går faktisk veldig fint. 

ORIGINAL: crispy

haha! du får saksøke stokke!! [8D] selgeren på barnas hus sa at de hadde laget denne nye bøylen pga så mange fall fra stolen med den gamle bøylen. og at den nå ikke var god nok i USA blandt annet! [8D] så denne bøylen skulle være så bra! så saksøk dem ! [:D]

Ohhhh ser mange mange penger i min framtid [8D]

skal bli morro å prøve i dag. tenkte vi skulle prøvesitte en i dag for å se om han får plass... passer den ikke kjøper jeg ikke stolen før han kan sitte uten babysete eller sele,, syns det blir for dumt at man skal kjøpe en såpas dyr stol når den ikke passer og vi må bitte ungen fast i noe annet... Da funker ikea stolen til 100kr en stund til[:D] men blir spennende å se om den passer..

passa oppi der han[:D]

ORIGINAL: plutt

passa oppi der han[:D]

Back
Topp