Ny start :)

Pysekatt

Glad i forumet
Hei :) jeg hadde ikke tenkt å lage dagbok, men skjønte til slutt at det kan være fint å ha noe å se tilbake på :)

Jeg er 31 år, min mann er 34. Vi giftet oss i fjor og dette blir hans første barn. Selv har jeg en jente som blir 11 i oktober.

Å være forelder har vært utrolig tøft for meg, og sa klart ifra til min mann når vi møttes at jeg ikke skulle ha flere barn. Men, verden ville det annerledes :) har i ett år nå fått et sterkere og sterkere ønske om barn og vi har nå bestemt oss for å ta skrittet :)

1pp denne mnd, med eggløsning idag. So, let the games begin :D

Hei :) jeg hadde ikke tenkt å lage dagbok, men skjønte til slutt at det kan være fint å ha noe å se tilbake på :)

Jeg er 31 år, min mann er 34. Vi giftet oss i fjor og dette blir hans første barn. Selv har jeg en jente som blir 11 i oktober.

Å være forelder har vært utrolig tøft for meg, og sa klart ifra til min mann når vi møttes at jeg ikke skulle ha flere barn. Men, verden ville det annerledes :) har i ett år nå fått et sterkere og sterkere ønske om barn og vi har nå bestemt oss for å ta skrittet :)

1pp denne mnd, med eggløsning idag. So, let the games begin :D

Så gøy. :happy: Jeg skal følge med på deg <3 Koselig med dagbok da.Godt å ha noe å se tilbake på :-D Jeg er 26 år, i pp 15 :) Mannen er 37 år, ingen har barn fra før. Jeg visste at jeg kommer til å bruke litt tid på å bli gavid, så tenkte at dagbok ville bli slitsomt -isåfall en veeeeldig lang dagbok!

Håper det klaffer raskt for dere:talk017

Klem:Heartbigred

Så gøy. :happy: Jeg skal følge med på deg <3 Koselig med dagbok da.Godt å ha noe å se tilbake på :-D Jeg er 26 år, i pp 15 :) Mannen er 37 år, ingen har barn fra før. Jeg visste at jeg kommer til å bruke litt tid på å bli gavid, så tenkte at dagbok ville bli slitsomt -isåfall en veeeeldig lang dagbok!

Håper det klaffer raskt for dere:talk017

Klem:Heartbigred
Synes du skal ha dagbok du også! Eller har du kanskje?

Ser ut som vi ligger rimelig likt iforhold til syklus så blir kjekt å følge hverandre da :)

Har du pcos eller sånt noe siden du visste det ville ta tid?

3 dpo idag. Og jeg har så fryktelig ubehag i underlivet. Jeg klarer ikke å beskrive hvordan type ubehag, men aldri hatt det slik før som jeg kan huske.

Prøvde å jogge litt isted med hunden, men måtte bare gi meg, kjennes ut som hele livmoren skal dette ut eller noe sånt. :P
Spørmålet er, er det normalt? Jeg har bare hatt en menstruasjon de siste 10 årene så jeg aner ikke om dette er helt normalt eller om det har noe med evt graviditet å gjøre?

Håper hvertfall det kommer til å gi seg.

5dpo idag :) ubehaget i magen har roet seg litt og det føles deilig ! Men har siste døgnet hatt mye kvalme som kommer og går, spesielt igår kveld/natt og idag tidlig! Håper det er et positivt tegn :)

Back
Topp