Ny sportsvogn?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Vurderer ny vogn. Brukt eller billig modell. Kun sportsdel.

Om ikke lenge bytter vi bilstol og da vil jeg bytte ut quinny zapp xtra 2 med en vogn som er mer vogn enn trille. Altså større hjul og bedre demping. Som skal ligge i bilen hele tiden. Har stasjonsvogn så har litt plass, men kjekt om den ikke tar sykt stor plass.

3 eller 4 hjul
Svingbar(e) foran
Foldes sammen i en enhet

Tips? Hvilke vogner har dere?
 
Vi har Britax go next, og er veldig fornøyd. Men den er litt stor, og er vel også erstattet med go big nå. Hadde jeg skulle kjøpt ny hadde jeg kanskje gått for Bugaboo buffalo eller Emmaljunga nxt90 da jeg har hørt mye bra om dem :)
 
Har trailz, veldig fornøyd . Har ikke stokke en sånn sportsmodell?
 
Baby Jogger city mini har jeg også lest mye bra om, men vi kjøpte city tour da vi ønsket en enda mindre til reising :)
 
Vi har Britax go next, og er veldig fornøyd. Men den er litt stor, og er vel også erstattet med go big nå. Hadde jeg skulle kjøpt ny hadde jeg kanskje gått for Bugaboo buffalo eller Emmaljunga nxt90 da jeg har hørt mye bra om dem :)
Tror ingen av de kan legges sammen med sportsdelen på?
 
Baby Jogger city mini har jeg også lest mye bra om, men vi kjøpte city tour da vi ønsket en enda mindre til reising :)
Ja, trille har jeg jo i zapp xtra. Har sett litt på Baby Jogger city mini, men usikker på om jeg synes den ser bra nok ut for å trille litt tur også. Så håper noen har den :)
 
Baby jogger city elite. [emoji108]Den er super enkel å slå sammen. Man drar i en hemp i sittedelen og vips så slår den seg sammen å du har vognen i hånda:) Den har god plass for ungen både når h*n sitter og ligger. Magnet istedenfor borrelås på lufte luker og på plastvindu på toppen (slipper å vekke ungen hvis h*n sover), stor solskjerm og behagelig å trille.
 
Sjekke hvilke som er på salg på Babyshop nå! Var en god del
 
Sjekke hvilke som er på salg på Babyshop nå! Var en god del
Tenkte meg dit i morgen, faktisk, så det passer jo bra :) Ellers vurderte jeg brukt hvis jeg fant, men de jeg har sett på så langt er ikke brukt i nærområdet.
 
Britax smile 2. 4 hjul, svingbare foran. Lett å bære og lett å legge sammen.
 
Ja, trille har jeg jo i zapp xtra. Har sett litt på Baby Jogger city mini, men usikker på om jeg synes den ser bra nok ut for å trille litt tur også. Så håper noen har den :)

Veldig grei på tur den vi har ;) og noe smalere enn city elite, så littmindre dunking i kanter :p
 
Jeg var på Babybanden på Skøyen i dag.

O M G for en fantastisk butikk!! Og nydelig service! :D

Kikket litt mer rundt på nett. Siklet på Mountain Buggy Swift. Og det var eneste butikk "i nærheten" som hadde den. Glad jeg ikke bare kjøpte på nett. Gutten hadde kanskje 5cm over hodet liggende. Og så stor ut i den. Dyrt for å bruke nå, ville ha en som kan brukes neste år også.

Så endte opp med Babyjogger city mini GT som de også hadde. Fikk tilbudet med regntrekk som barnas hus har nå, så fornøyd med prisen også. Har kun testet den en liten tur på europris etter smågodt :p
 
Jeg var på Babybanden på Skøyen i dag.

O M G for en fantastisk butikk!! Og nydelig service! :D

Kikket litt mer rundt på nett. Siklet på Mountain Buggy Swift. Og det var eneste butikk "i nærheten" som hadde den. Glad jeg ikke bare kjøpte på nett. Gutten hadde kanskje 5cm over hodet liggende. Og så stor ut i den. Dyrt for å bruke nå, ville ha en som kan brukes neste år også.

Så endte opp med Babyjogger city mini GT som de også hadde. Fikk tilbudet med regntrekk som barnas hus har nå, så fornøyd med prisen også. Har kun testet den en liten tur på europris etter smågodt :p

Ja, jeg elsker den butikken. Har gått meg noen turer dit, for å si det slik :p Bra du fant deg ei vogn :)
 
Back
Topp