Ny sportsvogn - noen som har innspill?

Amelia74

Flørter med forumet
Jeg har tenkt å bytte ut Simo kombien min med en lettere vogn nå i vår, orker ikke trille rundt på dette monsteret lengre [;)] (fornøyd med vogna altså, men den er veldig stor og tung!).
Ønsker meg da en vogn jeg kan bruke resten av vognperioden. Det bør være mulig å legge ryggen så flat som mulig i den for soving(men skal bruke en annen vogn for dagsoving i barnehagen) og den bør ha fire litt solide hjul som tåler trilling på grusvei o.l.
Tenker litt på Tetonia Timmy, tror dere den vil duge?

Har sett mange har anbefalt den inne på generelt hvertfall. Har ingen erfaring med den selv da [:)]

City Crossen kan jeg også varmt anbefale. Den er lett, og er veldig behagelig å trille synes jeg. I tillegg har den det du søker. Har ikke erfaring med andre vogner, men jeg er hvertfall strålende fornøyd med denne.

emmaljunga scooter synes vi er genial til det samme bruket! =) kjempe fornøyde med den!

Takk for gode tips!! Har til min forskrekkelse funnet ut at det knapt er noen som forhandler Teutonia i Oslo-området lengre så ser ut til at Timmyen kan bli problematisk å få tak i! Merkelige greier, trodde det var et populært merke. Babyshop har sluttet, det samme har Barnas hus og Barnevognshuset Rudo.

Jeg har Teutonia Timmy og er kjempefornøyd med den! Ryggen kan legges ned, og den er god å kjøre på alle underlag. Eneste er at den kan føles litt stiv for deg som er vant til Simo (hørt at det er veldig god fjæring i den?)

Jeg kjøpte den på barnas hus[:)]

jeg har bestemt meg for å bytte ut edgen(emmeljunga) med en mountain buggy!
så ser frem til å trille den, vi har søskenvognen og den er rådeilig.

Jeg har så lyst på mountain buggy, men jeg trenger den slett ikke. Vi har bugaboo, og den er lett, liten, snerten, fin og praktisk. MB mangler mange av finessene til buggisen, men likevel har jeg lyst på den.. Ja, også har vi jo en svær simo til barnehagevogn, da.

Back
Topp