Ny spire i magen!!

Andre barn på vei

Glad i forumet
Nå har tankene samlet seg og jeg håper den lille spiren klamrer seg fast i magen! Rart at lille nathaniel skal bli storebror i januar! Kjenner jeg er redd for å miste denne gangen også, men er positiv og ser frem til dette! Ha en strålende dag jenter!
 
Så spennende!:) Her blir lillegutt storebror i juli<3 begynner å bli lei ventinga, vil møte den lille. men samtidig har dette svangerskapet gått så fort, tror ikke jeg rekker å gjøre ferdig noe til den nye kommer:p gratulerer med ny spire i magen><3 håper den klamrer seg fast og at du får et fint svangerskap:)>
 
usen takk for det! Lykke til med deg også! Jeg er superkvalm denne gangen og trøtt.. må jo bare være en jente! Venter spent! Så koselig at du også skal ha en til! Gratulerer så mye!!
 
..
 
Gratulerer så masse!!:) Då er vi i samme 'båt', vi fikk en gutt 11.09.10, og venter nr to 29.januar!;) Fin aldersforskjell det;)
 
Gratulere på forhånd, håper den setter seg denne gangen da!! 

Her blir Leander storebror til ei jente den 15 August! emoticon
Gleder meg massemasse emoticon
 
Gratulerer Her er neste lille gull ventet allerede 8 september. (På bursdagen til Lone). Men jeg tror det blir fødsel før termin, har fått 12 dager før med de 2 første vertfall, så satser på det samme med 3 (og siste) gull. Masse lykke til videre i svangerskapet, og vær forberedt på at det kommer til å gå UTROLIG fort!!
 
Tusen takk jenter! Nå er jeg fire mnd på vei til fredag og kvalmen er borte så og si, endelig! Gleder oss masse og jeg har virkelig på følelsen at dette er jente hihi hadde vært morsomt! Lykke til videre alle sammen, dette er virkelig stort å få oppleve!
 
Så artig! Har du vært på ultralyd? Vi venter også nestemann i januar :-)
 
Back
Topp