Ny som mamma og ny her på Babyverden

Hei, hiver meg på her:)
Har ikke vært her siden jeg fikk nr 1, ikke at jeg var så veldig aktiv her da heller:p
Har vært innom og lest, fikk lyst å bli bedre kjent med dere.
30 år, Trondheim og fikk en skatt til i februar❤
Hvordan forandre nicket, noen som vet?

Velkommen hit :)
 
Er det eneste måten? Har kun mob/ipad tilgjengelig nå o_O Ikke at det haster:p
Takk forresten:) Har en god gutt på 4:-D Ser du har ei på 3, går det bra?
Det går veldig bra:) Hun vil kose, lese for, mate og trøste:) Hun er så veldig sjalu på andre barn, så jeg var veldig nervøs, men det har gått over all forventning:)

Enn der?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Det går veldig bra:) Hun vil kose, lese for, mate og trøste:) Hun er så veldig sjalu på andre barn, så jeg var veldig nervøs, men det har gått over all forventning:)

Enn der?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Så bra, godt når det er sånn! :) Gått over all forventning her også, merker at han er en veldig stolt storebror.
Blir rørt av å se omsorgen han har for henne :love7 Han hadde det litt vanskelig til å begynne med, pluselig måtte han dele oss med en baby som krevde mye.. Men det gikk seg til:)
Så var det veldig urettferdig at han som storebror skulle legge seg før lillesøster:p
 
Tusen takk alle sammen, veldig koslig å bli ønsket velkommen!:) Setter stor pris på det❤
Virker som en veldig fin gjeng:)
 
Så bra, godt når det er sånn! :) Gått over all forventning her også, merker at han er en veldig stolt storebror.
Blir rørt av å se omsorgen han har for henne :love7 Han hadde det litt vanskelig til å begynne med, pluselig måtte han dele oss med en baby som krevde mye.. Men det gikk seg til:)
Så var det veldig urettferdig at han som storebror skulle legge seg før lillesøster:p
Her reagerte hun bare første gang hun så meg amme, ellers har hun ikke reagert på noe heldigvis:)

Men hun er vel for liten til å skjønne at noe er urettferdig;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Her reagerte hun bare første gang hun så meg amme, ellers har hun ikke reagert på noe heldigvis:)

Men hun er vel for liten til å skjønne at noe er urettferdig;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Hehe, ja det er mye skjer mellom 3- 4 år:)
Han er en liten grubler:)
 
Back
Topp