Ny som mamma og ny her på Babyverden

Jeg hadde termin 29 januar og fikk min 9 februar og stortrives her inne , så velkommen skal du være =)
 
Vi har forresten en skjult gruppe. Når dere har skrevet 300 innlegg er det bare å søke medlemsskap:) Prøv å få det til innen høsten for vi planlegger å møtes en helg da:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Da er det bare å skrive i vei skjønner jeg :)
 
Jeg bor i Nordland, er 31 år, har en gutt som blir to år 10. juni, og fikk mini 16. februar.
Eg e vel eineste nordlendingen her:)
Var nordnorge-boer helt frem til sist sommer vi da :O kjempefint i nord! Heldiggris :)
 
Jeg har vell kanskje ikke presentert meg kommer jeg på :-/ Bedre sent enn aldri! Ble mamma for første gang 25. Feb til ei lita jente :) hadde termin 10. Mars!
Bor i Larvik, men er opprinnelig fra Troms :)
 
Velkommen :) har ikke vært med lenge her jeg heller, men det er en skikkelig koselig gjeng her inne.

Jeg er trebarnsmamma, der eldste fyller fire på mandag, mellomste ble to i januar og lille mini ble født 9. Feb. Bor i Bergen og innser at jeg i denne forsamlingen er "haugammel" med mine 32 år!!!
 
Velkommen :) har ikke vært med lenge her jeg heller, men det er en skikkelig koselig gjeng her inne.

Jeg er trebarnsmamma, der eldste fyller fire på mandag, mellomste ble to i januar og lille mini ble født 9. Feb. Bor i Bergen og innser at jeg i denne forsamlingen er "haugammel" med mine 32 år!!!
Endelig en som er eldre enn meg her:) (Er 31)
 
Hei, hiver meg på her:)
Har ikke vært her siden jeg fikk nr 1, ikke at jeg var så veldig aktiv her da heller:p
Har vært innom og lest, fikk lyst å bli bedre kjent med dere.
30 år, Trondheim og fikk en skatt til i februar❤
Hvordan forandre nicket, noen som vet?
 
Hei, hiver meg på her:)
Har ikke vært her siden jeg fikk nr 1, ikke at jeg var så veldig aktiv her da heller:p
Har vært innom og lest, fikk lyst å bli bedre kjent med dere.
30 år, Trondheim og fikk en skatt til i februar❤
Hvordan forandre nicket, noen som vet?
Hold musepekeren over nicket ditt oppe til høyre, velg kontaktdetaljer og endre kallenavn:) Velkommen hit:) Hvor gammel er eldste?:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hei, hiver meg på her:)
Har ikke vært her siden jeg fikk nr 1, ikke at jeg var så veldig aktiv her da heller:p
Har vært innom og lest, fikk lyst å bli bedre kjent med dere.
30 år, Trondheim og fikk en skatt til i februar❤
Hvordan forandre nicket, noen som vet?
velkommen :)
 
Hei, hiver meg på her:)
Har ikke vært her siden jeg fikk nr 1, ikke at jeg var så veldig aktiv her da heller:p
Har vært innom og lest, fikk lyst å bli bedre kjent med dere.
30 år, Trondheim og fikk en skatt til i februar❤
Hvordan forandre nicket, noen som vet?
Velkommen hit! :)

* æpp'n *
 
Hold musepekeren over nicket ditt oppe til høyre, velg kontaktdetaljer og endre kallenavn:) Velkommen hit:) Hvor gammel er eldste?:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Er det eneste måten? Har kun mob/ipad tilgjengelig nå o_O Ikke at det haster:p
Takk forresten:) Har en god gutt på 4:-D Ser du har ei på 3, går det bra?
 
Back
Topp