Ny som mamma og ny her på Babyverden

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei,
Jeg er helt ny på forumet, og lurte på om jeg kan få lov til å være her med dere? =) Jeg er en 25 år gammel jente som hadde termin den 20 februar, men prinsessen kom ikke før 4 mars. Ser det er litt mer liv her enn på marsforumet, så håper det er greit at jeg henger her med dere. =) Som mamma for første gang hadde jeg virkelig håpet på en grei barselgruppe, men på helsestasjonen ble jeg satt sammen med tre andre som er mye eldre og har mange barn.

Skal innrømme at jeg har havnet her inne noen ganger når jeg har googlet alle disse forskjellige tingene man lurer på som nybakt mamma. Så idag tenkte jeg det var på tide å melde seg inn!

Håper alle har en fin kveld!
 
Velkommen skal du være:) Vi er selvfølgelig mye kulere enn mars;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Så koselig :) hjertelig velkommen!
 
Tusen takk! Jeg kan sikkert finne det her et eller annet sted, meeen hvor gammel er dere og hvor er dere fra? :)
 
Og gratulerer med baby for første gang:)

Jeg er 23 år, fra nord i Buskerud, har to snupper. Storesøster er 2 år og 9 mnd. Lillesøster ble født 10.02:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Velkommen til oss! Koselig at du vil skravle med oss :)

Jeg er 26 og bor på nordmøre :)
 
Velkommen hit :)

Jeg er 21 år og ble mamma for første gang 02. februar til ei jente som fikk navnet Emma. Er også bonusmamma for en gutt som fyller 3 år 14. juli, kommer fra Brumunddal :)
 
Hei og velkommen :) jeg er 27 år og bor i nore og uvdal. Ble mamma til William 19. Februar:)
 
Jeg er 20år :) hadde termin 5.februar men lillegull kom 26.januar. Vi bor på flate Jæren :)
 
Velkommen! :)

Jeg er 25 år, og har to gutter. Storebror blir 5 i år, og lillebror ble født 29.januar. (hadde termin 3.feb)
Vi bor sør i buskerud.:)

* æpp'n *
 
Jeg bor i Nordland, er 31 år, har en gutt som blir to år 10. juni, og fikk mini 16. februar.
Eg e vel eineste nordlendingen her:)
 
Velkommen :) Jeg er trønder og hører også egentlig til på Mars-forumet, men syntes det var mye hyggeligere her :)
 
Vi har forresten en skjult gruppe. Når dere har skrevet 300 innlegg er det bare å søke medlemsskap:) Prøv å få det til innen høsten for vi planlegger å møtes en helg da:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp