Ny sofa

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Nå som familien blir større, trenger vi en større sofa. Vi blir en familie på fem og ønsker en god sofa med sjeselong. Har sett på sofa en u- form.

Forslag? :smiley-bounce012

Vi har more-serien fra bohus, og den anbefales ikke fordi vi er plaget med veeldig mye knirk i den. Bohus har hatt god service og vi fikk et prisavslag til slutt siden de ikke klarte å utbedre mangelen.. men likevel kjipt med en sofa som knirker og knirker

Vi har more-serien fra bohus, og den anbefales ikke fordi vi er plaget med veeldig mye knirk i den. Bohus har hatt god service og vi fikk et prisavslag til slutt siden de ikke klarte å utbedre mangelen.. men likevel kjipt med en sofa som knirker og knirker
Knirkesofa orker jeg ikke :smiley-ashamed004

Dere venter sikkert alle i spenning, ytterst på stolen! Vi har holdt av en pent brukt Boston sofa fra Bohus, gleder meg!

Jeg prøvesatt sofaer i et halvt år før vi endte opp med Vilmers Alvar fra Bohus. Fast, god og myk på samme tid, skikkelig TV-sofa :happy: Sykt fornøyd og anbefales!

Jeg prøvesatt sofaer i et halvt år før vi endte opp med Vilmers Alvar fra Bohus. Fast, god og myk på samme tid, skikkelig TV-sofa :happy: Sykt fornøyd og anbefales!
Vi prøvesatt 0 og endte med å kjøpe pent brukt på finn :hello2 Skal leie møbelrenser fra Jernia idag og gå over det vi har av møbler, inkludert den nye brukte :smiley-bounce012 Den kommer idag!

Back
Topp