Nå som familien blir større, trenger vi en større sofa. Vi blir en familie på fem og ønsker en god sofa med sjeselong. Har sett på sofa en u- form.
Forslag?
Forslag?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Knirkesofa orker jeg ikkeVi har more-serien fra bohus, og den anbefales ikke fordi vi er plaget med veeldig mye knirk i den. Bohus har hatt god service og vi fikk et prisavslag til slutt siden de ikke klarte å utbedre mangelen.. men likevel kjipt med en sofa som knirker og knirker

Takk for tips!Vi har fra Bohus, veldig lik denne, eneste forskjellen er egentlig høyde fra gulv. Veldig fornøyd med vår hvertfall
Bohus
www.bohus.no
Dere venter sikkert alle i spenning, ytterst på stolen! Vi har holdt av en pent brukt Boston sofa fra Bohus, gleder meg!
Hurra! Jeg er veldig spent!De er gode! Mamma og pappa har det hjemme![]()
Sykt fornøyd og anbefales!Vi prøvesatt 0 og endte med å kjøpe pent brukt på finnJeg prøvesatt sofaer i et halvt år før vi endte opp med Vilmers Alvar fra Bohus. Fast, god og myk på samme tid, skikkelig TV-sofaSykt fornøyd og anbefales!
Skal leie møbelrenser fra Jernia idag og gå over det vi har av møbler, inkludert den nye brukte
Den kommer idag!