Ny sofa:)

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har nettopp kjøpt meg ny (brukt) sofa. Gleder meg til å få den i hus i morgen :) blir så fint:) og endelig en sofa uten hull, den vi har tror jeg snart faller fra hverandre:p

Vedlegg

• 1369862407635.jpg
    1369862407635.jpg
    24,6 KB · Visninger: 55
Den var kjempeflott! Sånn ønsker jeg oss også! :) Gratulerer med ny sofa! =)

Jeg er kjempe fornøyd :) ikke var den så dyr heller :) redd den blir litt stor i huset vi bor i nå, men skal flytte om ca 1 år, og da får vi stort hus:)

Jeg også vil ha slik sofa :)
Men mannen vil ikke, han skal absolutt ha en 3-seter og to 2-setere :(
Og så skal det være sort skinn.
Jeg vil ha noe lysere i stoff :p

Jeg også vil ha slik sofa :)
Men mannen vil ikke, han skal absolutt ha en 3-seter og to 2-setere :(
Og så skal det være sort skinn.
Jeg vil ha noe lysere i stoff :p
Han her vil også ha skinn, men så lenge barna oppfører seg i sofaen så går det jo greit:)

Han her vil også ha skinn, men så lenge barna oppfører seg i sofaen så går det jo greit:)
Men vi har jo en liten hund også som ikke alltid er like ren på potene før hun hopper opp i sofaen.
Regner ikke med at ungene klarer å tørke godt av bena hennes etter de har luftet henne før de slipper henne løs inne :P
Men vi er nå på utkikk etter ny sofa, så hvem vet, kanskje jeg får viljen min :)

Men vi har jo en liten hund også som ikke alltid er like ren på potene før hun hopper opp i sofaen.
Regner ikke med at ungene klarer å tørke godt av bena hennes etter de har luftet henne før de slipper henne løs inne :P
Men vi er nå på utkikk etter ny sofa, så hvem vet, kanskje jeg får viljen min :)
Ser den, her slipper ikke hunden lenger enn til gangen, så vi slipper det problemet:) er unger som griser vi tenker på:p
Håper du får viljen din:)

Ser den, her slipper ikke hunden lenger enn til gangen, så vi slipper det problemet:) er unger som griser vi tenker på:p
Håper du får viljen din:)
Hihi, her er det ikke noen dører å lukke så hunden ikke slipper videre inn :p
Men her er det er faktisk eldste på snart 16 som griser mest :eek:
Har foreslått å kjøpe slik smikke som tar imot sølet til han hihi laughing7

Stua er faktiskt det eneste rommet jeg ikke får lov å gjøre akkurat som jeg vil med.
Mannen er virkelig vanskelig her altså :(

Hihi, her er det ikke noen dører å lukke så hunden ikke slipper videre inn :p
Men her er det er faktisk eldste på snart 16 som griser mest :eek:
Har foreslått å kjøpe slik smikke som tar imot sølet til han hihi laughing7

Stua er faktiskt det eneste rommet jeg ikke får lov å gjøre akkurat som jeg vil med.
Mannen er virkelig vanskelig her altså :(
Store barn kan også grise :p du får kjøpe i bursdagsgave til han:p
Helldigvis får jeg bestemme møblene:D

Tro meg, det her er ett supert kjøp! Finnes ikke bedre sofa :))
Så bra:)
Måtte le litt når jeg så på profilen din, vi har bursdag samme dag:D

Back
Topp