Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han her vil også ha skinn, men så lenge barna oppfører seg i sofaen så går det jo greitJeg også vil ha slik sofa
Men mannen vil ikke, han skal absolutt ha en 3-seter og to 2-setere
Og så skal det være sort skinn.
Jeg vil ha noe lysere i stoff
Men vi har jo en liten hund også som ikke alltid er like ren på potene før hun hopper opp i sofaen.Han her vil også ha skinn, men så lenge barna oppfører seg i sofaen så går det jo greit
Ser den, her slipper ikke hunden lenger enn til gangen, så vi slipper det problemet er unger som griser vi tenker påMen vi har jo en liten hund også som ikke alltid er like ren på potene før hun hopper opp i sofaen.
Regner ikke med at ungene klarer å tørke godt av bena hennes etter de har luftet henne før de slipper henne løs inne
Men vi er nå på utkikk etter ny sofa, så hvem vet, kanskje jeg får viljen min
Hihi, her er det ikke noen dører å lukke så hunden ikke slipper videre innSer den, her slipper ikke hunden lenger enn til gangen, så vi slipper det problemet er unger som griser vi tenker på
Håper du får viljen din
Store barn kan også grise du får kjøpe i bursdagsgave til hanHihi, her er det ikke noen dører å lukke så hunden ikke slipper videre inn
Men her er det er faktisk eldste på snart 16 som griser mest
Har foreslått å kjøpe slik smikke som tar imot sølet til han hihi laughing7
Stua er faktiskt det eneste rommet jeg ikke får lov å gjøre akkurat som jeg vil med.
Mannen er virkelig vanskelig her altså
Så braTro meg, det her er ett supert kjøp! Finnes ikke bedre sofa )
Så bra
Måtte le litt når jeg så på profilen din, vi har bursdag samme dag