Ny sofa!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Vi fikk skattepenger i dag.. Så nå skal jeg avgårde å kikke på ny sofa.. =)))Tror det blir skinn, pga mye søl med barn.. Men jeg syns stoff er penest da.. Så hvis jeg finner en fin med vaskbare trekk kanskje jeg velger en mørkgrå stoffsofa.. =) Først må jeg sjekke markedet.. !

heldiggris, jeg har en mørkegrå stoffsofa jeg gjerne skulle byttet ut i skinnsofa!! :) det tror jeg er meeeeget mer praktisk!

Så herlig med skattepenger da. Jeg har enda ikke fått mine, må sikkert vente til oktober med min flaks. Ny sofa hørtes supert ut. Vi kjøpte ny i sommer. Det er en stoffsofa. Har spayet den med et stoff slik at det blir enklere å vaske av hvis/når det kommer søl.

Ja positiv overraskelse, hadde belaget oss på å vente til oktober.. Fant en på møbelringen.. Stoff med avtagbare trekk som jeg har sykt lyst på, må bare overtale gubben siden vi egentlig har bestemt oss for skinn..Skal se om jeg finner link.. =)

det var en veldig fin sofa! å som jeg selv ønsker meg ny, men på grunn av at jeg er student så strekker ikke pengene helt til. Men vi pusser opp stua nå med ny tapet og maling så da kommer nok sofaen litt bedre til rette tenker jeg, alle monner drar jo!

Heldig med ny sofa! Den fra møbelringen var fin

Overtalinga gikk greit ! =) Så vi har bestilt den sofaen og den kommer 16 september.. =) Gleder meg..

vi kjøpte også ny sofa i sommer for skattepengene. Ble stoffsofa på oss også :)

grattis, den så veeeldig fin ut :)

Skinnsofa er GULL! Med bikkje og små barn...så er det noen år til det blir stoffsofa her i hus!

Back
Topp