Ny snuppe.......

Fairygirl

Andre møte med forumet
Nytt medlem melder sin ankomst[:D]

Jeg er 37 år og mannen er snart 42.
Vært sammen i 17 år - og her fortsatt barnløse. Men har bestemt oss for å prøve en siste gang.

Håper å få noen bra tips her inne til b.l.a. - hvilke klinikker som er best - iforhold til prøverør i Norge
eller utland. Tar imot all info jeg kan finne.

Problemstilling -> mannen har fÅ svømmedyktig sædeller - og jeg hadde svak eller ingen eggløsning - men har de siste 18 mnd hatt
fast eggløsning - etter en vektnedgang på 30 kg...[:)]
Derfor ønsker vi å prøve engang til - etter to ICSI forsøk festet ikke egget seg....men det er normalt iflg. legen i 1998 - som er
Maaaaange år siden......teknologien og våre kropper har jo også forandret seg. Sammen med alderen da som også går imot oss.

Gleder meg til å lese hva dere andre har for erfaringer og opplevelser.

Håper vi prates snart[:D]

Klem
fra
Fairygirl [;)]

Hei og velkommen :) håper ditt opphold her blir kort og at veien til en spire ikke blir så lang :) du har vært kjempe flink med nedgang :9

ORIGINAL: tigergirl

Hei og velkommen :) håper ditt opphold her blir kort og at veien til en spire ikke blir så lang :) du har vært kjempe flink med nedgang :9

ORIGINAL: tigergirl

Hei og velkommen hit til oss, her kan du få svar på alt du måtte lure på[:D] jentene her er fantastiske og støttende.
Håper tiden deres her blir kort, og at det ikke tar så lang tid før en spire sitter hos deg.
Du har da vært super flink å gått ned så mye da, vil ønske deg masse masse lykke til, håper at veien deres ikke blir så veldig mye lengre[:)]
Spør i vei, og alltid er det svar å få..VELKOMMEN[:D]

Velkommen så mye! [:D]
Her er det flott å være ,selv om vi alle håper at våre opphold her blir korte![:D][;)]
Tenker nok at teknologien har kommet seg endel lengre enn i 1998 heldigvis, så nå blir de spennende å se hvordan ting går for dere[:D][;)]

Velkommen hit til oss[:)]
Håper det går for dere[:)]

Oisann - for en flotters velkomst[:D]
Takk takk[;)]

Søndag idag - og sitter å leser så det freser rundt meg.
Lurte på å sjekke sæden på privat klinikk så det hele går litt fortere - men jeg bor i østfold, og det eneste
private jeg pr idag vet om er Volvat i Fredrikstad. Skal derfor
ringe å høre med de imorgen. Eller kanskje flere her inne har andre erfaringer - hele østfold er aktuell selvsagt.

Jeg husker veldig godt når vi holdt på i 1997 - 98`- og vi konsa bare barn - barn og atter barn.
Satse på Sex før eggløsningdagen og dagene derpå - i misjonnær akrobat - pute under rompa i 30 til 40 min - morgen sex og alt som hører med i prøvefasene - men uten å lykkes.

Denne gangen legger vi til trim - kosthold og ikke tenke så altfor hardt på dette.
Men heller ta godt vare på hverandre - reise på turer og kose oss.
For 14 dager siden var i Riga og ble da helt forelsket i storby livet - og alt det har å by på .
Vi har rett og slett fått litt " dilla" på storby tur - og bestilte derfor ny tur allerde igår - he he
Neste tur går derfor til Talinn....

Må ha noe å glede seg til vettu..

Klem
fra
Fairygirl

Velkommen til en kjempe hærlig gjeng [:D] Her kan du spørre om alt, dele alt. Dette er en super gjeng som er her på både godt og vondt [:D]

Vil ønske deg velkommen. Her får du svar på det meste. Ille koselig gjeng her inne.

Lykketil med fremover[:D]

ORIGINAL: siwro

Hei og velkommen hit til oss, her kan du få svar på alt du måtte lure på[:D] jentene her er fantastiske og støttende.
Håper tiden deres her blir kort, og at det ikke tar så lang tid før en spire sitter hos deg.
Du har da vært super flink å gått ned så mye da, vil ønske deg masse masse lykke til, håper at veien deres ikke blir så veldig mye lengre[:)]
Spør i vei, og alltid er det svar å få..VELKOMMEN[:D]

signerer denne[:D]
velkommen inn her[:D]

ORIGINAL: fano

Velkommen til en kjempe hærlig gjeng [:D] Her kan du spørre om alt, dele alt. Dette er en super gjeng som er her på både godt og vondt [:D]

[:)]

Velkommen skal du være...

Hjertelig velkommen hit!!! [:)]

velkommen [:D]

Velkommen skal du være!!!!

Trist å høre at dere har slitt så lenge [:(] Men gi ikke opp, det er fremdeles muligheter!! Klokka har ikke stoppa enda.
Håper dere får det til snart!! (Alt er mulig, det umulige tar bare litt lengre tid..) [;)]

Her inne er det mange smarte damer i alle aldre og sikkert mange som kan gi tips og råd og trøstende ord når det trengs!

Lykke til i prøvingen!!

Hei og velkommen! Masse lykke til! Håpar det klaffar for deko no!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Hei og velkommen! Masse lykke til! Håpar det klaffar for deko no!

Signerer denne eg![:)]

Og føyar til;

På Haugesund sykehus, på fertilitetsavdelinga der, blei veslejenta mi laga[:D] fantastiske folk der, godt tatt vare på og veldig imøtekommande og hjelpande[:)]
Dette var offentlig då. Men de har vel kanskje 1 offentlig igjen etter forsøka de har bak dåke?[:)]

Lykke til i allefall! Utviklinga og teknologien er nok blitt forbedra siden 1998 tenker eg, og det er nå litt godt å ha i tankene[:)]
Og forresten, gratulerer med kjempeflott vektnedgong!! Det står det respekt utav![:D]

Hallo alle snuppiser [:D]

Hvilken BMI forlanger de hvis du skal søke Offentlig - for vi har jo faktisk 1 forsøk igjen - hvorvidt det er gyldig
i så mange år i ettertid......hmmm

Evt hvor lang ventetid er det ?

Vi søkte i 1996 sist og fikk forsøk først i okt 1998.....håper ikke det er like lang ventetid i det nye
århundre......
Ellers så er det privat for vår - har faktisk vært å lest endel på en klinikk i Riga - Så hvis ikke eggene mine skulle være bra - kan vi
også - få dette anskaffet gjennom de.
Jeg har vært i kontakt med både Nordica og Maigaard i Danmark - men først må vi sjekke mitt nivå av...og mannens sæd da for å se
hvordan vi ligger ann i løypa ....he he
- Hvordan er det - ¨må jo sjekke hvordan det ligger ann hos meg også iforbindelse med LH og FSH - tror det heter det ihvertfall [;)]

Er det noen her inne som har hatt vellykkede forsøk i Utlandet da - fortell meg gjerne litt om din erfaring .

Nå venter jeg i spenning på høre mere fra Dere ..

Klem
fra
Fairygirl..

PS - jeg har lastet inn flere bilder - det står ok - men kommer ikke frem
Hva gjør jeg galt da tro????
uhuhuhhhhhuuuu.......vil ha bilde jeg også ..:-))

velkommen skal du være til denne hærlige gjengen på assbefrukting[:D]

Back
Topp