Ny slankekrig?

Gjerne. Men for min del helst etter ferien. Ikke tilgang på vekt størsteparten av juli.
 
Jeg er med etter ferien :)
 
Hvem har kapasitet til å være krigleder?

Legger noen ut påmelsingstråd, men en frist en eller annen passe gang etter ferien, tidligere år har det ofte vært rundt skolestart for da er de fleste fersig med ferien.
 
Hvem har kapasitet til å være krigleder?

Legger noen ut påmelsingstråd, men en frist en eller annen passe gang etter ferien, tidligere år har det ofte vært rundt skolestart for da er de fleste fersig med ferien.
Hva innebærer det å være krigsleder?
 
Hva innebærer det å være krigsleder?

Å styre det hele. Lage oppstart-tråder, lag (evt få hjelp av noen med erfaring til det) og få inn rapport fra lagledere hver uke, sjekke tallene (jeg har et regneark som jeg brukte) og annonsere vinner.

(Og siden det er lenge siden sist og trolig mange nye folk, å styre gjennom det som trolig blir en debatt på reglene. Hva er "godtefri"? (det som kommer fremst i hukommelsen da er brukeren som mente at siden skive med nugatti var en del av dietten hennes regnes ikke det som godteri, mens ante diskuterer om sukkerfri brus eller saft er godteri, og hva med grensen mellom trening og mosjon. Vi har en tråd med hva de som var med for noen år siden kom til felles enighet om. Det trenger slett ikke være fasiten for alltid, men et utgangspunkt? )
 
Les gjerne den tråden som ligger låst på toppen her :)
 
Noen som har kapasitet til å organisere det må gjerne starte en påmeldingstråd
 
Viss det ikke er noen som kan være krig leder og lag ledere så kan vi jo ha alle mot alle også er det ingen som går ut men har det bare over en viss tid feks fra 8.9.21 til 1.1.22 og hver måned tar vi bilde av vekta. prosent regner vi ut selv hver uke men det kan være en som legger ut 10 på topp hver uke for eksempel. Kan også konkurrere om penger som motivasjon.
 
Viss det ikke er noen som kan være krig leder og lag ledere så kan vi jo ha alle mot alle også er det ingen som går ut men har det bare over en viss tid feks fra 8.9.21 til 1.1.22 og hver måned tar vi bilde av vekta. prosent regner vi ut selv hver uke men det kan være en som legger ut 10 på topp hver uke for eksempel. Kan også konkurrere om penger som motivasjon.
Denne ideen liker jeg!
 
Penger motiverer ikke meg (trolig fordi jeg vet at jeg vinner ikke uansett) men en "lle mot alle" uten lag og noen som ryker ut kan godt fungere liekvel.

En fast veiedag i uka eller noe sånn, også en topp 10 liste, et kan jeg klare å sammenfatte ved behov.

(Egentlig kan jeg klare å være mer tradisjonell krigsleder også dersom det er mer ønskelig med en sånn krig vi har hatt de siste årene, men det er meget trolig at den er moden for en enring, for de ter ikek så mange som har giddet være med de siste årene.
 
Jeg er gjerne med på et opplegg også. :)
 
Høres greit ut med alle mot alle. Tror det jeg trenger er å måtte "melde inn" til noen. Sliter med motivasjonen for tiden:(
 
Kan ta alle mot alle og over en viss tid og ti på topp da. kan fremdeles ta snop fri og aktive minutter også viss man vil ha det med og den som vil satse penger gjør det viss man vil og vinne mens de som ikke satser penger får ikke noe at man kan velge det også feks 100 kr hver viss man vil
 
Har Laget en påmeldings tråd tenker å begynne i uke 38 også at det blir alle mot alle varigheten tenkte vi kunne bestemme sammen
 
Last edited:
Har Laget en påmeldings tråd tenker å begynne i uke 38 også at det blir alle mot alle varigheten tenkte vi kunne bestemme sammen

Lurt å tipse om den, og slive litt lett om opplegget, i en tråd på generell også for det er ikke så mange som følger med her inne.
 
Back
Topp