Ny slankekrig?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Når starter vi ny slankekrig? Ser ut som mange er i sommermodus enda, men folk må da være på vei tilbake snart! Har noen sommerkilo som må bort nemlig! :)
 
Jeg blir med!! ;)
 
Hvordan funker det her slankekrig opplegget? Skjønner jo man skal gå ned i vekt, men tenker på lagene og sånn ?
 
jeg vil også gjerne være med på neste runde av slankekrigen. her har kiloene sakte men sikkert kommet snikende på igjen etter fødsel, samt noen ekstra iløpet av sommeren
 
Jeg er ogsaa med!
 
Jeg blir også med. Jeg har vært med på 3 slankekriger, men har hatt en veldig travel periode siden februar, så har ikke hatt tid til hverken trening eller å tenke sunn mat. Men nå er motivasjonen på plass, og har tid til å både trene og tenke over hva jeg putter i meg.
 
Jeg er med!
 


Lissuz skrev:
Hvordan funker det her slankekrig opplegget? Skjønner jo man skal gå ned i vekt, men tenker på lagene og sånn ?



Det lurer jeg også på! Og hvem er det som organiserer? Jeg vil veldig gjerne være med hvertfall!
 
Blir denne noe av eller?
Er jo dager mellom hver post her inne også... hmmm
 


Drømmeren skrev:
Blir denne noe av eller?
Er jo dager mellom hver post her inne også... hmmm



det blir sikkert ny slankekrig..men er jo greit om vi blir flere..mye mer morro om vi kan være mer enn bare 2 lag=)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Drømmeren skrev:
Blir denne noe av eller?
Er jo dager mellom hver post her inne også... hmmm



det blir sikkert ny slankekrig..men er jo greit om vi blir flere..mye mer morro om vi kan være mer enn bare 2 lag=)

Ja men for å være ærlig så tror jeg vi må vente noen mnd på flere lag... er jo helt dødt her inne
 

Jeg er med:)

Men da vil jeg gjerne starte snart! 
Har flere delmål som jeg ønsker å nå før jul:)
 
Jeg har og lyst å være med. Kan ikke noen dra i gang noe snart da?
 
Back
Topp