Ny slankekrig starter på fredag den 20. april

mari1976

Elsker forumet
Ny slankekrig starter fredag 20. april!!!! Meld dere på.

Dere som ønsker å være med må sende startvekt til meg innen fredag kl 19, så skal jeg dele inn i lag denne kvelden.

Veiedag blir fredager, alle må rapportere siste ukes prosentvise vektnedgang til lagleder innen kl 19 denne dagen.

Dersom du ønsker å være lagleder, så gi beskjed om dette.

Slankekrigen kommer til å vare i 7 uker + semifinale og finale, sånn at vi er ferdig til sommerferien begynner i slutten av juni.

Er litt usikker på om vi skal forandre litt på reglene denne gangen, eller ha de samme som sist, så det kommer et eget innlegg om dette senere.

Håper du ønsker å bli med!

PS: Husk at laget ditt er avhengig av at DU oppdaterer HVER uke!! 
 
Har sendt deg PM ;) Helt supert at du tar ansvar ;)
 
Jeg syns at vi skal endre reglene, slik at de som ikke oppdaterer bare forsvinner og ikke gjør slik at laget taper. Sånn at det hver gang ryker ut en person pga dårlig vektnedgang! Sist var jo det nesten ingen som gikk ut pga vektnedgangen... Jeg fikk jo være med videre selv om jeg gikk opp 2 kg en uke liksom.... Og det burde jo absolutt ikke være sånn!
 
Gleder meg til ny slankekrig nå!!!
Håper det kommer enda flere deltakere idag
 


Chaba skrev:
Helt enig med ninoz!!


Enig jeg også:)

Er vi mange påmeldte så langt??
Synes det ser ut som det er så lite aktivitet her inne....
 
Har sendt deg PM

Glemte å ta med at jeg kan, om ønskelig, være lagleder :)
 
kunne vært lagleder om ingen andre melder seg.., men har lite peiling på slikt..så håper noen andre har meldt seg...redd det hadde blitt rot om jeg hadde vært det, hehe
 
ok da, ok da, jeg vil være med likevel xD
Jeg har gått ned nesten 3 kg på 6 dager nå, og tenker at da kommer jeg ikke til å gå ned noe neste uke, og ryke allerede første uka, og ødelegge for laget. Derfor trakk jeg meg :P
Men neida, jeg VIL være med. Jeg vil jeg vil jeg vil :)
Er det imorgens vekt som skal inn da, som startvekt, sant? :)
 
Jeg har hvertfall tenkt å sende inn morgendagens vekt som startvekt.
Kjekt at du blir med 
 
Back
Topp