Ny slankekrig starter i uke? (Avstemning)

ninoz

Elsker forumet
Skal vi kjøre på med ny runde fra slutten av november, eller vente til januar?
(Blir veiefri i jula sånn som i påska)
 
Jeg er med som vanlig :-)
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Men blir det 1 eller 2 uker veiefri? For jeg vil si at jula varer mer enn ei uke... 


Bør jo være to uker hvis det skal starte ny krig med en gang.. Jula varer to uker mener jeg og :)
 
Er klar right away, jeg ^^
 
Iallefall veiefri i uke 52! ;) Men kanskje også i uke 1, for da har jo alt satt seg på kroppen ;p hehe :) Og man koser seg jo på nyttårsaften også ;)
 
Enig, 2 uker veiefri er perfekt.:-)
 
Kjenner jeg er litt usikker, så har ikke stemt selv enda...
Blir jo selvfølgelig med om det blir ny krig nå, men hadde vært godt med litt pause også :) Så jeg heller mest mot en minikrig, og oppstart av ny slankekrig i januar....
Har sett på kalenderen for 2012, og det er 12 uker fra uke 1 til uka før påske. Så da slipper vi en krig med pauser :) Hadde jo egentlig passet perfekt ;)
 
Nå har jeg tenkt litt og jeg tror jeg vil gå får minikrig frem til jul , alle mot alle , og heller starte en ny krig i januar og frem til påske uten pause
 


lucillen skrev:
Nå har jeg tenkt litt og jeg tror jeg vil gå får minikrig frem til jul , alle mot alle , og heller starte en ny krig i januar og frem til påske uten pause



signerer den:-)
 
Da stemte jeg for uke 1/2 :)
Noen av dere som har ombestemt dere som allerede hadde stemt på uke 47/48??
 
jeg trykka først 47/48 men har ombestemt meg
 


GreteRenate88 skrev:
jeg trykka først 47/48 men har ombestemt meg


Jeg og. Syntes det hørtes på perfekt ut med de 12 ukene frem til påske, og en minikrig er jo like motiverende det. :-)
 
Men da ser jo det egentlig ut som at vi er enige om å ta en minikrig nå først :)
Begynner med den på mandag? Eller mandagen når finalen er over?
Og vi kan gjerne bytte veiedag ;) Er vel kanskje fritt valg av veiedag når det er minikrig? Slik at det f. eks. ikke gjør noe om noen veier onsdag, mens andre veier lørdag....? :)
 


ninoz skrev:
Men da ser jo det egentlig ut som at vi er enige om å ta en minikrig nå først :)
Begynner med den på mandag? Eller mandagen når finalen er over?
Og vi kan gjerne bytte veiedag ;) Er vel kanskje fritt valg av veiedag når det er minikrig? Slik at det f. eks. ikke gjør noe om noen veier onsdag, mens andre veier lørdag....? :)


Slankekrigen er ferdig 21.november..
 


Happygirl84 skrev:


ninoz skrev:
Men da ser jo det egentlig ut som at vi er enige om å ta en minikrig nå først :)
Begynner med den på mandag? Eller mandagen når finalen er over?
Og vi kan gjerne bytte veiedag ;) Er vel kanskje fritt valg av veiedag når det er minikrig? Slik at det f. eks. ikke gjør noe om noen veier onsdag, mens andre veier lørdag....? :)


Slankekrigen er ferdig 21.november..


Men da blir det 21/11 da ;)
 
Ja vi begynner da så det ikke blir noen pause! :-D Topp! Vet ikke helt det med veiedager jeg, blir det ikke sånn at man kan veie seg når man vil da? Håper det igrunnen!
 
Back
Topp