NY SKRAVLETRÅD ❄️

Ja, overlegen ringte før jul å skulle få ordnet time til oss, han skulle slutte, så skulle sendes over til en spesialist i nevrologi på Ullevaal som også synes E var et særs spennende tilfelle:confused:Irriterer meg over at han brukte akkurat den setningen igjen... men har ikke fått time ennå. Skal inn på Lovisenberg i april for ennå en sjekk av falsk mandel som nok går mot operasjon, men har hatt det veldig rolig ei god stund nå, har vært helt fantastisk:)
Så irriterende da å måtte gå sånn og vente i det uendelige. Kjedelig om de sitter på en løsning som kan hjelpe han.

Godt han har en god periode da. :)
 
Samme som meg, bare jeg hadde smakssans :)
Håper dere slipper unna omgangssyke! Vi vet jo alle hvor angst du,Anita og jeg har for den haha!
Heldig som har mye familie som kan hjelpe deg :D

Usj ja!:oops: verste av alle ufarlige sykdommer!!
 
Hei jenter! Blitt noen uker siden jeg har skrevet her inne... dagene kunne ikke gått fortere :p og om kveldene er jeg helt med i The Vampire diaries:D:p ikke tid til noe annet :p

Alt er bra. Men vært til og fra med sykdom både fra bhg og skole! Leoh fikk influensa (mistenker svine influensa, siden den vandrer rundt i Norge nå).. så ble Emira litt smitta.. dem ble bedre, og Liana fikk feber!.. så var alt bra i 1 uke..så ble jeg, sambo og Liana forkjøla.. og nå som vi ble bra, så er Emira og Leoh forkjøla igjen :p menmen.. så lenge det bare er forkjølelser så er det greit.. har pleid å vært sånn i 2-3 mnd her hver vinter :p kan tro jeg gleder meg til VÅR OG SOMMER!!

siste mnd som vikar også.. så må svinge meg rundt å få søkt litt med åpen søknader her og der :)

Alt bra med dere?
 
Hei jenter! Blitt noen uker siden jeg har skrevet her inne... dagene kunne ikke gått fortere :p og om kveldene er jeg helt med i The Vampire diaries:D:p ikke tid til noe annet :p

Alt er bra. Men vært til og fra med sykdom både fra bhg og skole! Leoh fikk influensa (mistenker svine influensa, siden den vandrer rundt i Norge nå).. så ble Emira litt smitta.. dem ble bedre, og Liana fikk feber!.. så var alt bra i 1 uke..så ble jeg, sambo og Liana forkjøla.. og nå som vi ble bra, så er Emira og Leoh forkjøla igjen :p menmen.. så lenge det bare er forkjølelser så er det greit.. har pleid å vært sånn i 2-3 mnd her hver vinter :p kan tro jeg gleder meg til VÅR OG SOMMER!!

siste mnd som vikar også.. så må svinge meg rundt å få søkt litt med åpen søknader her og der :)

Alt bra med dere?
Så mye sykdom :(
Jeg har vært slått ut av influensa i ei uke nå, tror aldri jeg har hatt det før..og selv om jeg er feberfri for lengst er jeg så utrolig sliten, og sliter med hoste. Men nå må jeg bare få gjort litt på skolen - jeg får helt panikk av å ha mistet en hel uke :-o
Lykke til med jobbsøk!
 
Hei hei!

Huff, så mye sykdom dere har hatt Anita. God bedring til alle!

Jeg var syk for 3 uker siden, men er enda helt tom for energi og føler meg utslitt hele dagen. Ikke noe morro å ikke orke noen ting.

Mannen er på reise og Hermine er på overnatting hos besteforeldrene. Jeg har ikke energi til å klare med henne alene etter jobb, eller bekken for den saks skyld.

Gleder meg veldig til permisjonsstart nå!!! Bare 5 uker igjen til permisjon. :)
 
Så mye sykdom :(
Jeg har vært slått ut av influensa i ei uke nå, tror aldri jeg har hatt det før..og selv om jeg er feberfri for lengst er jeg så utrolig sliten, og sliter med hoste. Men nå må jeg bare få gjort litt på skolen - jeg får helt panikk av å ha mistet en hel uke :-o
Lykke til med jobbsøk!

Uff! Influensa kan være langvarig :( har hatt det flere ganger, men får ikke såå ofte feber.. skjønner du blir litt stressa over å ha mista en uke ja! Hvordan går det med skolearbeidet foresten?
 
Hei hei!

Huff, så mye sykdom dere har hatt Anita. God bedring til alle!

Jeg var syk for 3 uker siden, men er enda helt tom for energi og føler meg utslitt hele dagen. Ikke noe morro å ikke orke noen ting.

Mannen er på reise og Hermine er på overnatting hos besteforeldrene. Jeg har ikke energi til å klare med henne alene etter jobb, eller bekken for den saks skyld.

Gleder meg veldig til permisjonsstart nå!!! Bare 5 uker igjen til permisjon. :)

Vært en del ja :p men er sånn nesten hver vinter her..så håper det dabber av med årene ;) går lissom på rundgang føler...

når jeg var veldig forkjøla som gravid, så tok det lang tid å komme seg. Og det et eneste gang jeg har hatt bihulebetennelse! Men nå er du jo ganske gravid nå da, så normalt at det skal lite til før formen er på bunn :(

Ikke lenge igjen til permisjon da :D:D:D det blir godt :)
 
Hva gjør dere ikveld? Har dagen vært fin? :)

Jeg har hatt fri idag, så holdt på litt her hjemme og vært å trent.. nå ser jeg på serien min :p

Igår var jeg i begravelse til mora til stefaren min <3 trist, men var ventet!.. ellers ikke mye nytt her nei :p dagene er ganske like for å si det sånn haha..
Fikk kjøpt brukte ski og staver av en bekjent da :D til Emira for 200kr ;) så nå må jeg bare få tak i skisko :p
 
Hallo!

En uke siden forrige innlegg her. :eek: :p

Hermine er hjemme idag, har hosta hele natta, klager over vond hals og har ingen matlyst. Men upåklagelig form likevel. :p Jeg og mannen har delt dagen, så jeg var på jobb frem til lunsj så dro jeg hjem og han på jobb. I morgen er det karneval i barnehagen så da håper jeg virkelig formen er bedre. I fjor var hun også syk da det var karneval i den gamle barnehagen stakkars. :oops:

Fredag er BHG stengt, så da skal hun være halve dagen hos bestemor mens jeg er på jobb. :) Neste uke er det vinterferie her, håper mannen kan ta iallfall en dag fri så vi kan dra på hytta en langhelg.
 
Hallo!

En uke siden forrige innlegg her. :eek: :p

Hermine er hjemme idag, har hosta hele natta, klager over vond hals og har ingen matlyst. Men upåklagelig form likevel. :p Jeg og mannen har delt dagen, så jeg var på jobb frem til lunsj så dro jeg hjem og han på jobb. I morgen er det karneval i barnehagen så da håper jeg virkelig formen er bedre. I fjor var hun også syk da det var karneval i den gamle barnehagen stakkars. :oops:

Fredag er BHG stengt, så da skal hun være halve dagen hos bestemor mens jeg er på jobb. :) Neste uke er det vinterferie her, håper mannen kan ta iallfall en dag fri så vi kan dra på hytta en langhelg.
Håper H er bedre.
En god del hoste hos oss nå også...
Men foreløpig ingen som har fått influensaen jeg fikk for to uker siden - det er jeg veldig glad for!!
Så koselig med hyttetur da!
 
Håper H er bedre.
En god del hoste hos oss nå også...
Men foreløpig ingen som har fått influensaen jeg fikk for to uker siden - det er jeg veldig glad for!!
Så koselig med hyttetur da!
Bank i bordet* så har ingen hatt influensa her heller. Selv om jeg hadde tidenes forkjølelse for noen uker siden. I morgen skal jeg ta vaksina, siden årets influensa visstnok er ganske hard mot de i risikogruppen.

Hermine har faktisk ikke hatt en sykedag siden i oktober tror jeg, så litt hoste og snørr nå er egentlig helt forventet. Håper bare hun ikke blir verre til i morgen for hun gleder seg så veldig til det karnevalet.
 
Bank i bordet* så har ingen hatt influensa her heller. Selv om jeg hadde tidenes forkjølelse for noen uker siden. I morgen skal jeg ta vaksina, siden årets influensa visstnok er ganske hard mot de i risikogruppen.

Hermine har faktisk ikke hatt en sykedag siden i oktober tror jeg, så litt hoste og snørr nå er egentlig helt forventet. Håper bare hun ikke blir verre til i morgen for hun gleder seg så veldig til det karnevalet.
Ja den vaksina burde du kanskje ta :)
Det er svineinfluensa som går i år, men heldigvis ikke så hissig som i 2009. Men klart, for risikogruppene er det ille nok!!
 
Ja den vaksina burde du kanskje ta :)
Det er svineinfluensa som går i år, men heldigvis ikke så hissig som i 2009. Men klart, for risikogruppene er det ille nok!!
Vaksina er satt sammen av tre-fire ulike virkestoffer mot influensavirus, så nå er jeg iallfall sikra mot de fire.

Fikk samtidig anbefalt at både jeg og manne får påfyll av kikhoste, difteri, polio og stivkrampe da det et over 10 år siden vi sist ble vaksinert og lillebror kan smittes av oss de første 3 månedene dersom vi får noe sånt. Så mannen blir sendt sporenstreks til vaksinering og jeg skulle komme innom rett etter fødsel. De driver visst kampanje for å få den voksne befolkningen til å revaksinere seg. De utgjør en større risiko for spedbarn enn uvaksinerte barn, fordi det er så mange flere uvaksinerte voksne. :eek:
 
Vaksina er satt sammen av tre-fire ulike virkestoffer mot influensavirus, så nå er jeg iallfall sikra mot de fire.

Fikk samtidig anbefalt at både jeg og manne får påfyll av kikhoste, difteri, polio og stivkrampe da det et over 10 år siden vi sist ble vaksinert og lillebror kan smittes av oss de første 3 månedene dersom vi får noe sånt. Så mannen blir sendt sporenstreks til vaksinering og jeg skulle komme innom rett etter fødsel. De driver visst kampanje for å få den voksne befolkningen til å revaksinere seg. De utgjør en større risiko for spedbarn enn uvaksinerte barn, fordi det er så mange flere uvaksinerte voksne. :eek:
I know - jeg må gjøre det samme selv! Mannen er godt vaksinert gjennom jobb, men ikke jeg :eek:
 
I know - jeg må gjøre det samme selv! Mannen er godt vaksinert gjennom jobb, men ikke jeg :eek:
Med din jobb er det nok også viktig å være godt vaksinert. Er vel ikke sikkert at alle ungdommene er det. ;)
 
Med din jobb er det nok også viktig å være godt vaksinert. Er vel ikke sikkert at alle ungdommene er det. ;)
Helt korrekt! Eller, de blir vaksinert, så det var viktigere da jeg jobbet på mottak. Men da ble jeg gravid da jeg skulle vaksineres, så det utgikk :p
 
God ettermiddag!
Hva skal dere i helgen?
I kveld skal jeg på forsinket nyttårsbord for styret i lillefilmklubben! I morgen er planen å dra en tur til byen og se på ungdoms-OL-livet der :) men gutta er slitne og ikke helt i form, så vi får se.
I morgen skal Lillebror få overnattingsbesøk av fetteren på 4 år, og T skal sove hos fetteren som er like gammel som han.
Søndag blir det Oslo-tur og 1-årsfeiring for nevøen på mannens side!
Ha en fin helg :)
 
God ettermiddag!
Hva skal dere i helgen?
I kveld skal jeg på forsinket nyttårsbord for styret i lillefilmklubben! I morgen er planen å dra en tur til byen og se på ungdoms-OL-livet der :) men gutta er slitne og ikke helt i form, så vi får se.
I morgen skal Lillebror få overnattingsbesøk av fetteren på 4 år, og T skal sove hos fetteren som er like gammel som han.
Søndag blir det Oslo-tur og 1-årsfeiring for nevøen på mannens side!
Ha en fin helg :)
Høres ut som dere har en trivelig helg i vente. :)

Vi har ingen planer. Hermine er veldig forkjøla og hoster mye, så vi holder oss til rolige innendørsaktiviteter i helgen tenker jeg. Nydelig vær, men det får så være. Hun hoster så hun brekker seg med en gang hun kommer ut, så da blir vi inne.

Vi skal rydde litt i kjelleren. Har kjøpt ny peis, så den gamle skal demonteres og ut så den nye kan komme inn. Spent på hvordan vi skal få den opp trappa. Den veier jo sikkert 200kg :eek:
 
Hei hei jenter :)
Hvordan går det med dere og barna?

Alt greit her. Og Emira har vinterferie :) eller hun er på sfo de to dagene jeg jobber da ;) de to andre får bestemme selv om dem vil være hjemme eller ikke. Idag ville Liana ha fri sa hun, men jeg kjenner hun der. Og vet at hun raskt skifter mening om akkurat det :p så jeg sa at dem kan spise frokost hjemme, så får vi se hva hun ville etter det. Og etter frokost ville hun til bhgen å leke med bestevennen haha :p så da fikk jeg trent mens Emira ble med bestefaren sin på café :D

Håper dere har hatt en fin helg og en god start på uka :)
 
Hei... Her er det svært hektisk for tiden. Jobb,bhg,husarbeid,og alt som hører med å bo i hus:)
Jeg har det ikke helt bra. Skriver mer på secret..
Hvordan har dere det?

Hadde en fantastisk tur til England og Skottland... Skikkelig spennende:)
 
Back
Topp