Ny skravel tråd! :)

Nå er jeg på tlf så masse feil!!! Huff

sendt ifra BV forum <3
Hehe. Gleder meg ;-) bytta selv. Orden er tom for batteri.

★♡ sent from BVforum ♡★
 
hehe nei det høres ikkke bra ut :)
 
Ja blir fort tom for støm når mn er på bv ;)
Trekker mye strøm mer man sitter her hele sagen. Blitt lite fire Mehlum da, pga jobben :-(

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Trekker mye strøm mer man sitter her hele sagen. Blitt lite fire Mehlum da, pga jobben :-(

★♡ sent from BVforum ♡★

Hva skulle det stå der? Mehlim? Hehe, skeiv feil men su vet npk hv keg siket til ;F jaja lerr!!!
 
Hva skulle det stå der? Mehlim? Hehe, skeiv feil men su vet npk hv keg siket til ;F jaja lerr!!!
For mag. Meg. Skule der stå

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Men er det bv som stjeler strøm eller er det at vi er her saa mye??

sendt ifra BV forum <3
At vi er her mye

★♡ sent from BVforum ♡★
 
hehe, morsomt å se skrivefeil, tenk så mange ganger man /jeg har øsnker å rette opp i disse feileiene - blææææææ..
 
hehe, morsomt å se skrivefeil, tenk så mange ganger man /jeg har øsnker å rette opp i disse feileiene - blææææææ..
Hehe. Sitter å klør i fingra etter å rette hipp

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Haha, trådennsomnpassa akurat for meg! Sliter skikkelig med å ikke rette opp! Sånn som denne innelegget nlir pleier alle mine å bli. Så retter mye før jeg vanligvis kan sende den ;)

Samsung via BV-appen <3
 
Haha, trådennsomnpassa akurat for meg! Sliter skikkelig med å ikke rette opp! Sånn som denne innelegget nlir pleier alle mine å bli. Så retter mye før jeg vanligvis kan sende den ;)

Samsung via BV-appen <3
Hehe pleier å rette opp ganske mye jeg også ifra mobil, så ser jo ikke noe bra ut.
 
Back
Topp