Ny skravel tråd! :)

Må jo se hvor lang vibkan få denen tråden før morgendagen ;) snakka ikke jeg om 100000 innlegg da :p
Haha tror ettmj det litt langt da egentlig ;) kanskje vi skulle ettmmdt du realistisk nal?

sendt ifra BV forum <3
 
Hei jenter:) Det ser ut som alle som skriver her er drit fulle:) Ler så godt av denne tråden;) Vi sitter og ser prison break, fikk den aldri med meg da den gikk på tv:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Herregud som dere har skravla her! Jeg hsr ikle turt å skruve mg på i frukt for allr skriveleifer!! :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Herregud som dere har skravla her! Jeg hsr ikle turt å skruve mg på i frukt for allr skriveleifer!! :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hehe men gjør det mye lettere å skrive masse innlegg da ;)

sendt ifra BV forum <3
 
Hei jenter:) Det ser ut som alle som skriver her er drit fulle:) Ler så godt av denne tråden;) Vi sitter og ser prison break, fikk den aldri med meg da den gikk på tv:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oi, nå glemte jeg at jeg ikke skulle rette ppp ser set ut til;) Hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei jenter:) Det ser ut som alle som skriver her er drit fulle:) Ler så godt av denne tråden;) Vi sitter og ser prison break, fikk den aldri med meg da den gikk på tv:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra da :) ja ser for meg at alle er så fulle at de ikke kan stå og prøver å skrive noen ganger ")

sendt ifra BV forum <3
 
Skriveeil er jo hele morroa!! :) Hvir kang trr dete vi ka få denne tråden før kl 12 i mrogen= :)
 
Jeg dret meg ut å den jeg innrømte det i da, så det burde kvalifisere til tilgivelse;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hahaha, må le når jeg leste igjennom innleggene. haha. morsomt å se alt som skrives og spesielt skirvefeilene ;) Morro med en slik tråd ja.
 
Ka, veldig artig å lede allr innleggne! Har lrdd gidt!! Lett å fp til msse innlrgg :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Hadde det ikke hvert morsomt å fått ihvertfall 900 innlegg her inne før konkurransen slutter?

sendt ifra BV forum <3
 
Velkommen Klatremud!! :) Hav har derte gjrot i dag? :)
Heisann! Endelig. Et det kveld og bv-tid!
Ibdag har vi vært hos et venenper ognplanlagt sommerens ferietur. Og ungenen sharn lekt sammen. Vibskalntilnkristianand sammentil sommeren, ogngleder ogss tilndet. Frøkna sov jammen i over to timer da vinvar der!msovna invilen og sovna videre invogna. :)
 
Hadde vært aprit ¨f¨1+++ innlegg synes jeg da ;) Men ettersom jeg kanskje ikke får deltatt så mye selv så er det fumt å si at dere kal lager det ;)
 
Hadde vært aprit ¨f¨1+++ innlegg synes jeg da ;) Men ettersom jeg kanskje ikke får deltatt så mye selv så er det fumt å si at dere kal lager det ;)
Ja vi får heller bare se hva den stopper så. Men 1000 hadde hvert kjempe morsomt ;)

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp