Ny skravel tråd! :)

Vel nå har vi ihvertfall fått snakket om det og han vet nå hva han skal gjøre ihvertfall :)

sendt ifra BV forum <3

Jeg tror det i allegaøø er virktig at dete gjnør likt! At ikke mannen din gjør en ting ig du noe annet. Da vblir Amina også forvirret ;)
Og et lite tips far meg er at når hjun våkner etter dupp så sent på kvende, så ikke ta henne opp. Her funket det i allefall nra. For da slkjønte Christina etter klun 3 kvedler at hun ikke skulle våkne kl 23 ;)
 
Jeg tror det i allegaøø er virktig at dete gjnør likt! At ikke mannen din gjør en ting ig du noe annet. Da vblir Amina også forvirret ;)
Og et lite tips far meg er at når hjun våkner etter dupp så sent på kvende, så ikke ta henne opp. Her funket det i allefall nra. For da slkjønte Christina etter klun 3 kvedler at hun ikke skulle våkne kl 23 ;)
hadde hjulpet det vis hun ike hadde hylskrikket da<<""""!!!! huff...
Heldigvis er jeg og manen enige nå da ;)
 
Jeg tror det i allegaøø er virktig at dete gjnør likt! At ikke mannen din gjør en ting ig du noe annet. Da vblir Amina også forvirret ;)
Og et lite tips far meg er at når hjun våkner etter dupp så sent på kvende, så ikke ta henne opp. Her funket det i allefall nra. For da slkjønte Christina etter klun 3 kvedler at hun ikke skulle våkne kl 23 ;)
UHelt enig :) Har jend moejn ganger her st gubben har tatt hsn ipp når jeg hat vært birte. Nei sa satt han å jobbet og haffe ikke tid tik å sitte imme på soverimme ;) Grrrrrr
 
hadde hjulpet det vis hun ike hadde hylskrikket da<<""""!!!! huff...
Heldigvis er jeg og manen enige nå da ;)
HUff, nei da er det bakselig og ikke ta henne oppp. Det skjønner jeg.! Bra dere er enige da :) Du må goi ha litt opplæring vet du ;)
 
UHelt enig :) Har jend moejn ganger her st gubben har tatt hsn ipp når jeg hat vært birte. Nei sa satt han å jobbet og haffe ikke tid tik å sitte imme på soverimme ;) Grrrrrr
haha :p bra det ikke bare er mannen min da ;)

HUff, nei da er det bakselig og ikke ta henne oppp. Det skjønner jeg.! Bra dere er enige da :) Du må goi ha litt opplæring vet du ;)
vi er ganske ofte enige btw :) er vare noen gange han gjør litt rare ting ;)
 
Jeg kjenner til probelemet :p Eller, er dikke så stort pårnem ås ette på kvesvask. Er værre å henge den oioo :p
Hehe for å henge den oss å jeg ha mannen her så det er så greit så :)

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp