Ny skravel tråd! :)

Oi, nå snør det her gitt. Jeg som håpte vi skulle holde oss tlil litt frots :)
 
Vi må¨stresse shadow litt skjønner jeg, søik at hun ikke ka ta seg så god til når hun skriger !! ;)
God tid, ser du ikke at jeg bruker ganske kort tid på å skrive da??? :p hehe er bare for flink vettu
 
Ja man kan få god trening av å skrive mye på dataen ja ;)
 
Gjorde jeg vel ikke!! Du skriver medre enn du leser du ! :p
Hehe ja gjør vist det :p men er ikke ille å kun skrive, skrive feil da :p haha.... men hvorfor stresse nå??? er jo nesten ingen her jo :(
 
Haha, jeg bruker ipad med håpløs ordrett g og skriver altfor fot så her blir det alltid masse feil som jeg retter før jeg poster
 
Ja, de var en veldig od ide altså! Jeg bør lær,eg å skrive litt saktere, mn har alltid skrevet fort. Bruker touch på dataen o skriver fort s blir utålmodig på ipad/mobil.
 
Ser ut som det rett og slett blir borte noen bokstaver - haha.
 
Ja, de var en veldig od ide altså! Jeg bør lær,eg å skrive litt saktere, mn har alltid skrevet fort. Bruker touch på dataen o skriver fort s blir utålmodig på ipad/mobil.
Ja når jeg er inne på mobilen blir det nok verre å være her inne ;) hehe men går som regel bra på data heldigvis :D
 
Fingrene mine får av seg selv på tatstaruet, og innimellom stiver de til og med helt andre ord enn det jeg egentlih har tenkt til ås krive :p
 
Nå driver jeg og kollenrsåmda blir der nok en del skriverier ser jeg for meg
 
Back
Topp