Ny sjekk

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Var hos jordmor i dag. Det hørtes at det var modning på gang med meg. Siden jeg har hatt så mye kynnere og murringer.
Men blodtrykket var for høyt. (Undertrykket lå på 100! ) Jeg måtte ligge og tok bt 5-6 ganger men jordmor ble ikke fornøyd. Og jeg var så avslappa som mulig.
Urinen var fin. Men har blitt litt håven i hender og føtter de siste dagene, og har en ekkel prikking/ nummenhet i hendene.
Så må vist på sjekk på sykehuset i morgen.
Fare for svangerskapsforgiftning. :(
Men har vært igjennom dette før, så vet hva jeg går til.. Hadde dette også med førstemann. Og da ble jeg satt i gang..! Hadde omtrent like høyt bt nå som da.
Og bor langt fra sykehuset...
Så jeg tror de kommer til å sette meg i gang denne gangen også.
Hadde håpa jeg slapp å bli satt i gang denne gangen. For har blitt det to ganger før...
Men men, må man så må man! Gleder meg iallefall til å møte veslejenta. ❤
Kanskje blir det august baby på meg i stedet? :)
Skal oppdatere dere i morgen når jeg får vite mere. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Masse lykke til ☺

Masse lykke til ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Flott jordmor tar det seriøst og sender deg videre til sykehuset :) Masse lykke til og hold oss oppdatert

Var hos jordmor i dag. Det hørtes at det var modning på gang med meg. Siden jeg har hatt så mye kynnere og murringer.
Men blodtrykket var for høyt. (Undertrykket lå på 100! ) Jeg måtte ligge og tok bt 5-6 ganger men jordmor ble ikke fornøyd. Og jeg var så avslappa som mulig.
Urinen var fin. Men har blitt litt håven i hender og føtter de siste dagene, og har en ekkel prikking/ nummenhet i hendene.
Men har vært igjennom dette før, så vet hva jeg går til.. Hadde dette også med førstemann. Og da ble jeg satt i gang..! Hadde omtrent like høyt bt nå som da.
Hadde håpa jeg slapp å bli satt i gang denne gangen. For har blitt det to ganger før...

Hold oss oppdatert :) Fikk påvist høyt blodtrykk i dag selv og nornal urin, så skal til sjekk selv på torsdag. Lykke til :)

Lykke til! Og godt de passer på dere :)

Åhhh.... Spennende :) lykke til :)

Lykke til :)

Lykke til! :) <3
fikk beskjed om høyt blodtrykk igår. Skal på sjekk til torsdag, så håper det har sunket :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bra du blir passa på! Lykke til!:)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk det?

En liten oppdatering fra meg.. :)
Var på sykehuset på sjekk i dag. Hadde spor av proteiner i urinen. BT var på 152/95, men ble godkjent av lege og jordmor. Hadde noen sterke kynnere. Men var fortsatt bare modning.. bare 1 cm åpning. Så ble sendt hjem.
Skal få god oppfølging. Bt måling to ganger i uka.
Både litt gla og litt skuffa for at det ikke skjedde noe mere i dag...:P
Men skal få akupunktur av jordmor på tirsdag. Så håper det skjer noe mere da. ;)

takk for at du oppdaterer :) Og godt med oppfølging, håper det går greit!

En liten oppdatering fra meg.. :)
Var på sykehuset på sjekk i dag. Hadde spor av proteiner i urinen. BT var på 152/95, men ble godkjent av lege og jordmor. Hadde noen sterke kynnere. Men var fortsatt bare modning.. bare 1 cm åpning. Så ble sendt hjem.
Skal få god oppfølging. Bt måling to ganger i uka.
Både litt gla og litt skuffa for at det ikke skjedde noe mere i dag...:p
Men skal få akupunktur av jordmor på tirsdag. Så håper det skjer noe mere da. ;)

Takk for oppdatering :) Skal du sjekkes igjen på sykehuset til uken eller hos fastlegen?

Back
Topp