Var hos jordmor i dag. Det hørtes at det var modning på gang med meg. Siden jeg har hatt så mye kynnere og murringer.
Men blodtrykket var for høyt. (Undertrykket lå på 100! ) Jeg måtte ligge og tok bt 5-6 ganger men jordmor ble ikke fornøyd. Og jeg var så avslappa som mulig.
Urinen var fin. Men har blitt litt håven i hender og føtter de siste dagene, og har en ekkel prikking/ nummenhet i hendene.
Så må vist på sjekk på sykehuset i morgen.
Fare for svangerskapsforgiftning.
Men har vært igjennom dette før, så vet hva jeg går til.. Hadde dette også med førstemann. Og da ble jeg satt i gang..! Hadde omtrent like høyt bt nå som da.
Og bor langt fra sykehuset...
Så jeg tror de kommer til å sette meg i gang denne gangen også.
Hadde håpa jeg slapp å bli satt i gang denne gangen. For har blitt det to ganger før...
Men men, må man så må man! Gleder meg iallefall til å møte veslejenta. ❤
Kanskje blir det august baby på meg i stedet?
Skal oppdatere dere i morgen når jeg får vite mere.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Men blodtrykket var for høyt. (Undertrykket lå på 100! ) Jeg måtte ligge og tok bt 5-6 ganger men jordmor ble ikke fornøyd. Og jeg var så avslappa som mulig.
Urinen var fin. Men har blitt litt håven i hender og føtter de siste dagene, og har en ekkel prikking/ nummenhet i hendene.
Så må vist på sjekk på sykehuset i morgen.
Fare for svangerskapsforgiftning.
Men har vært igjennom dette før, så vet hva jeg går til.. Hadde dette også med førstemann. Og da ble jeg satt i gang..! Hadde omtrent like høyt bt nå som da.
Og bor langt fra sykehuset...
Så jeg tror de kommer til å sette meg i gang denne gangen også.
Hadde håpa jeg slapp å bli satt i gang denne gangen. For har blitt det to ganger før...
Men men, må man så må man! Gleder meg iallefall til å møte veslejenta. ❤
Kanskje blir det august baby på meg i stedet?
Skal oppdatere dere i morgen når jeg får vite mere.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Last edited: