NY SJEKK I MORGEN

*Laila*

Forumet er livet
JA NY INNVENDIG UL I MORGEN[:)]FÅR HÅPE ALT FREMDELES ER BRA,DET VILLE VÆRT DEN BESTE 30 ÅRS GAVA JEG KUN FÅTT...[;)]

AHH...HATER DEN SKRIFTA,HVORDAN FÅR JEG SKIFTA[:o]

Merkelig.. [8|]
Dumt spørsmål,  men caps lock virker seff ikke??

Herregud så grønn er jeg....sikkert noen som har kommet borti den her[:o]Takk for tipset Irene29[;)]

ORIGINAL: Laila76

Herregud så grønn er jeg....sikkert noen som har kommet borti den her[:o]Takk for tipset Irene29[;)]

lykke til imårra da Laila[:D][:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Ja lykke til!![:D]

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

Ja lykke til!![:D]

Takk takk

Lykke til i morra!! [;)]

Noen som vet hvordan det gikk med Lailia??

Når var det hun hadde time? [8|]

Det vet jeg ikke. Men venter spent...
Fikk jo også innvendig UL i går på sykehuset..
hu sa at livmorhalstappen min var lang og fin.. hehe[:D]
hva nå det enn betyr...

Vi hører nok sikkert fra henne snart [:)]

jeg fikk ikke ønsket henne lykke til i går[8|]men håper alt gikk fint i dag.

Her er jeg alle sammen[:D]Beklager litt treg,men ble invitert til jobben på bursdagsfeiring rett etter kontrollen.
Alt var fremdeles bra,lang livmorhals,og lukket livmorhals under cerclagen(mot skjeden,hvis dette er forståelig forklart...)Men på oversiden av cerclagen kunne man se antydning at det åpner seg der snart(delen fra livmor til tråden som sitter midt på livmorhalsen)Men dette er visst vanlig hos de med svak livmorhals,man må bare følge nøye med,og når det skjer blir jeg lagt inn.Legen trykkte barnets hode ned mot livmorhalsen og det skjedde ingenting enda,men det vil jo skje når ungen blir tyngre,poenget er at livmorhalsen under tråden ikke åpner seg,og den var tett og fin[:D]
Ungen låg og sprella[;)]visste seg fram atter en gang,såg skikkelig godt pungen hans,så dette er garantert en gutt[:D]Han var 967 gram,så han ligger over gjennomsnittet[:D]

ååh så godt å høre.[:)]

Godt å høre at alt sto bra til

Back
Topp