Ny-singel i 5.mnd

Det var som

Elsker forumet
Barnefar gjorde det slutt på søndag, og begynner å gå opp for meg først nå at muligheten for at han mener det virkelig er der... Noen her i samme situsjon? Alt ser ganske håpløst ut nå...

Oisann, det hørtes ikke noe greit ut [&:] Ville bare sende deg en trøste- og støtteklem [:)]

Huff Tonette! Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg! Men uansett hva som skjer er det aldri håpløst. Venner og familie kommer til å stille opp for deg helt sikkert, og du har jo babyen etterhvert. Det kan jo være at han kommer tilbake til deg også. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan du har det. Skjønner at dette er vondt.

Vil bare sende deg en kjempestor trøsteklem.
Tenker masse på deg!

M

Trøsteklem fra meg også!! Huff syns skikkelig synd på deg! Kan ikke være mye moro å bli dumpet i en sånn situasjon! Ja ja det er han som kommer til å angre seg..
Håper du klarer deg bra!

[:)] Kos og klem fra meg

Veit veldi godt hvordan d e å være aleina, og d e ikkje verdens undergang!! Familie og venna kan erstatte mye og kanskje tilføye mye som en kjæreste og barnefar kan komme me!!
D her går så bra så!!
Klem!

Takk for alle svar... Dette kom som lyn fra klar himmel, skjønner ikke helt hva som skjedde, og ikke får jeg noen forklaring... Alt var jo bra dagen før... Dette er helt pyton, og selv om jeg har et stort nettverk er det HAN jeg vil ha... Er visst ingenting jeg kan gjøre annet enn å håpe at han kommer tilbake[:(]

Kan jo være han fikk litt panikk. At det plutselig gikk opp for han hvor stort ansvar dere er iferd med å påta dere. Vet ikke jeg altså, bare deler litt tanker. Men dersom det skulle være noe sånt, så kan det jo godt være at han kommer tilbake. Krysser fingre og tær for deg og sender deg en stor klem

Huff.. Dette var jo kjempe trist da.. Håper han bare fikk litt kalde føtter, men tar til vett.. Lykke lykke til! *klem*

*trøsteklem*

Håper det ordner seg for deg.

*trøsteklem*
huff,dette hørtes da helt forferdelig ut[&o]
håper alt ordner seg til slutt.Du har sikkert mange venner og familie som støtter deg!
Ønsker deg alt vel[:)]

Kalde føtter kanskje? Uansett kommer du til å klare deg. Sender en trøste klem jeg oxo.

Herreguuud....Må bare si som de andre her, at det forhåpentlig bare er et anfall av kalde føtter. Han bør uansett komme og stille opp for deg og barnet sitt, støtte deg gjennom de neste fire månedene og være med på fødselen enten han vil fortsette forholdet elle rei. Gjør han ikke såpass, er han vel strengt talt ikke MANN nok for deg eller noen andre? Sikkert hardt å si det, men en som stikker fra ansvaret sitt, er ikke noen mann, men en umoden valp, og en sånn klarer du deg bedre uten. Enn så lenge håper vi på at det bare er forbigående sceneskrekk og at han snart er tilbake der han hører hjemme.

Stoooore trøsteklemmer.

utrolig at folk (les menn) kan finne på sånt! Skulle hatt et spark bak spør du meg! Det er så unødvendig. I denne perioden har man så mange andre ting å tenke på. Ønsker deg lykke til!

Mange klemmer til deg!

Sender en trøsteklem

Å fydda!
Førr en situasjon da, hørtes ikke no koselig ut nei!
Men det kan jo være som noen sier her, at han rett å slett har fått panikk?
Jeg vet desverre ikke hva jeg skal si eller råde deg til...men gi han litt tid, ikke mas på han! Så kansje han får tenkt seg om, hva han egentlig forlater ved å gå NÅ!!!

Sender gode tanker din vei!

Klem fra Kathrine

Vil bare takke for alle svar og oppmuntrende ord... Tror ikke det gikk opp for meg før igår at han mener alvor og ikke komme tilbake [:(]
Takk for at dere er her!!!

ORIGINAL: Tonette

Vil bare takke for alle svar og oppmuntrende ord... Tror ikke det gikk opp for meg før igår at han mener alvor og ikke komme tilbake [:(]
Takk for at dere er her!!!

Skulle bare mangle! Når en fyr er så lite mann at han går fra deg i en sådan stund.....har han i det minste sagt seg villig ytil å være tilstede for deg og støtte deg gjennom svangerskapet og fødselen, og ta sitt ansvar etterpå?

Vil bare slenge meg på alle de andre hilsenene, og ønske lykke til.
Selv om det sikkert er vondt nå, så blir det til syvende og sist han som taper mest på det.

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror [:D]

Trøste-klem fra Trista

Back
Topp