Lilly Forumet er livet 29 Des 2006 #1 hææ???[:D][:D] Lei av denne jule greia eg no.. Men eg får ikkje til å lage ein.. Monicola???? Lindaen?? Anyone???[:D]
hææ???[:D][:D] Lei av denne jule greia eg no.. Men eg får ikkje til å lage ein.. Monicola???? Lindaen?? Anyone???[:D]
Ett-mars-hopp Forumet er livet 29 Des 2006 #2 og om det blir laget en ny.... får jeg også ha sånn hobbysignatur?!? har følt meg litt uttafor uten...
og om det blir laget en ny.... får jeg også ha sånn hobbysignatur?!? har følt meg litt uttafor uten...
Lilly Forumet er livet 29 Des 2006 #3 Den var veeldig fin snuppa.. men eg er lei jula eg no[:D] Ånei eg kan ikkje slikt eg. trudde da at du viste det[:D]
Den var veeldig fin snuppa.. men eg er lei jula eg no[:D] Ånei eg kan ikkje slikt eg. trudde da at du viste det[:D]
L lindaen Guest 29 Des 2006 #4 Jeg orker ikke å lage ny ennå hvertfall, så jeg tar den gamle jeg lagde[8D] Var grådig fornøyd med den
Jeg orker ikke å lage ny ennå hvertfall, så jeg tar den gamle jeg lagde[8D] Var grådig fornøyd med den