Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Skifta i dag igjen!
Bilder fra dagen i dag![:D]
Bilder fra dagen i dag![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IhneNei, vi har ikke sklia. Den er så alt for dyr! Vi har en liten sklie som står på bakken, den er ca 1 1/2m lang[8D]
ORIGINAL: 2*barnsmor*23
Skjønner deg Ihne! Jeg elsker å vise fram gullene mine jeg!![8D][8D][:)][:)]
Ja, Hvis du har vært i Stryn, så har du vært 20 min fra her som jeg bor! Vi var der å handla en del i dag! [;)]
ja jeg og elsker å vise de frem, men er litt skeptisk til åpne forum....[&:][:)]
Ja vi var på stryn i nesten en hel uke, så da var vi der da.
Det vannet hørtes kjent ut bare[:D][:D][:D][:D]
Åh, er det huske stativ med sklie????
En sånn en testa vi ut hos noen som har trillinggutter, og storebror bare digga den sklia!!!!![:D][:D][:D]
ORIGINAL: LinnHege
hopper inn jeg og[:D] for jeg har også vært på hornindalsvatnet..
var der når jeg var mindre.. har maaaaaaaaaaange bilder derifra
ORIGINAL: puppleKjempebra! Det var på tilbud på Byggmakker tror jeg ! 998kr![:)] Koster vanligvis 1600 eller no!
utrolig fin den var!!![:)][:)][:)] vet ikke åssen jeg lager sånn engang jeg..
er det hjemmelaget stativ eller får man kjøpt sånne til en ok pris?? det så veldig fint ut og solid!!!! mannen min skal egentlig lage for vi har stokker liggene hos foreldrene mine.. men det her så jo bare superdupert ut da[8|]
ORIGINAL: puppleKjempebra! Det var på tilbud på Byggmakker tror jeg ! 998kr![:)] Koster vanligvis 1600 eller no!
er det hjemmelaget stativ eller får man kjøpt sånne til en ok pris?? det så veldig fint ut og solid!!!! mannen min skal egentlig lage for vi har stokker liggene hos foreldrene mine.. men det her så jo bare superdupert ut da[8|]
ORIGINAL: Glad70Har ingen anelse! Iallfall 1000kr tror jeg!
Hva koster sklia, da?
ORIGINAL: puppleJa, det må du gjøre noe med![:D]
det var ikke galt da!!! vi skulle hatt en lekepark igjen i bygda og.. de fjerna den gamle for 15-20 år siden, når det kom et byggefelt.. for da kom det ny der. det er et stykke vekk, og den er visst dårlig nå.. jeg pleier gå på skolen av og til, men d blir jo når ikke det er skole, og det er ikke no serlig for de minste der..
plassen til den gamle er utrolig fin, og ligger sentralt for hele bygda (også byggefeltet) vi småbarnsforeldre (og selvsagt ungene) kunne trengt en sånn plass å møtes. er jo mange nye som er flytta hit og, som sikkert har lyst å bli kjent med oss "innfødte"[8D]
smiske med kommunen JA!!! (forlange kanskje[;)])
ORIGINAL: Glad70Byggmaker TROR jeg! Sambo som kjøpt det! Kosta 998 kr på tilbud, vet ikke om det tilbudet er lenger. Det er veldig solid![:)]
Kjempefin signatur!
Og jeg er ogsi intr. i info om det lekestativet. Pris? Og er det godkjent i.h.h.t. reglene for lekeplass osv.? Vi har et friareal rett ved tomten vår, og vi og en nabofamilie (med ei jente som blir to i aug.) har snakket litt om å få satt opp et huskestativ eller noe der. Hadde jo vært artig for barna med et felles møtested (er ingen offentlige lekeplasser helt i nærheten). Det så solid og fint ut!
ORIGINAL: camikaHihih, den får nok stå noen dager![8D]
Den var kjempefin denne også![:D]
Gleder meg til å se den nye i morgen[;)][:D]
ORIGINAL: IhneJa, vi er fornøyd med det!![:)]
Den var kjempe fin!!!
Og så nydelig det er rundt der dere er/bor!!!![:)]