Ny SIGNATUR HJELP

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Ok, hva gjør jeg galt? Hva skal jeg endre på for å få fram den nye avantaren min??
Blir aldri klok på det der.....[8|][:D]

..måtte endre,for det var ikke avatar jeg mente, det var signatur!! *Flau*

...ja,jeg er GRØNN på dette... [8|][:D][:D][:D]

Takker!!! [:D]  Men ble litt liten.... tror jeg må lage den litt større...[:D]

Hm, nei nu ble det bare tull igjen.... Hvilken størrelse er det jeg skal bruke imageshack for å få en større avatar??? [8|][8|]

Dytter.... hvordan får jeg den større???
....sorry at jeg maser,men er rimelig grønn på dette....[8|]

Velg en større størrelse under der du har navnet på bildet. Der er det en tullemeny. Velg et par hakk større enn du har nå...

Hm,ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener... [8|]
Velge stor størrelse når jeg laster inn bildet, eller etter at det er ferdig i imageshack...? Hva velge da? [8|][8|]

ORIGINAL: moskata

gå inn på denne linken http://shrinkpictures.com/create-avatar/ skriv 140 der  det står 200. lagre bilde og legg den inn på din profil,kjempe enkelt[:)]

Oki, skal prøve det. Takker [:D]

Er det signatur under innleggene dine du mener ? Eller Ole brum bildet ?
Hvis det er signatur bildet så velg størrelse 640x480 på www.imageshack.us ( den synes jeg er best ) [:D]
Den adressen som står hos deg nå så må du føye til / på den siste img.. Så den blir sånn : [/img] på slutten..

Oi oi oi, det funka!!!!!!!!!!!!!!  Takk alle sammen [:D]

...men syns dere den ble FOR stor?? [8|]

der jaa, så bra!!![:D][:D]

ORIGINAL: Nemi73

Nei.. synes ikke den ble for stor.. Kjempefin [:D][:D][:D]

Ok, Tusen takk. Lærte meg photoscape på søndag, så VILLE få til å lage ny signatur. [:D][:D]  Er litt stolt nå...

nå som du vet hvordan det gjøre kan du ha en ny signatur hver uke[;)][:D][:D] jeg har også fått dilla når jeg endelig forsto det[:)][:)]

ORIGINAL: moskata

nå som du vet hvordan det gjøre kan du ha en ny signatur hver uke[;)][:D][:D] jeg har også fått dilla når jeg endelig forsto det[:)][:)]

Hehe, ja, det skal du ikke se bort fra. Du mottar vel ett nytt bilde fra meg hver uke, å så sender du link i retur [:D][:D][:D] (For aner jo fremdeles ikke hvordan jeg gjør det da....[8|] ) [:D][:D]

Back
Topp