Ny seng

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Eller ny og ny.. vi tok av ene grinden på sprinkelsengen og satte på sengehest.

Og for et mareritt det har vært. Ungen er jo ute av senga før vi rekker å komme oss ut av rommet.
Jeg vet da fader hvordan jeg skal løse dette..

Gode råd taes imot med takking og bukking! Akkurat nå angrer jeg bittert..

Dårlig start ja. Du må bare ta den kampen. Legge han tilbake i seng til han til slutt sovner. Være der med han. Så gir det seg etter noen dager gjerne.. men du må være konsekvent

Velkomnen i klubben. Ingen råd desverre. Vi sitter hos jr til han sovner.

Håper min kan være i sprinkelseng til han blir konfirmant. Vil ikke ha det problemet med at han løper ut av senga [emoji23]

Vi sitter på rommet til han sovner [emoji28]

Hvorfor har dere byttet?
Dere kan jo sette på sida igjen, og så har dere sprinkelseng.

Velkomnen i klubben. Ingen råd desverre. Vi sitter hos jr til han sovner.
Vi sitter på rommet til han sovner [emoji28]

Jeg endte opp med å gjøre det første natta..
Natt to ble verre, endte med at jeg stod utenfor døren og gikk inn, la han i senga og gikk igjen uten å si et ord, skukkelig vondt i hjertet. Men funket etter ca 30 ganger..

Hvorfor har dere byttet?
Dere kan jo sette på sida igjen, og så har dere sprinkelseng.
Vi byttet rett og slett fordi han er like før han kommer seg over kanten.

Og selvsagt kunne vi bare satt på igjen, men vi vil jo få samme problemet neste gang vi skal prøve å ta den av.. Så å ta på igjen blir så dumt!

Jeg endte opp med å gjøre det første natta..
Natt to ble verre, endte med at jeg stod utenfor døren og gikk inn, la han i senga og gikk igjen uten å si et ord, skukkelig vondt i hjertet. Men funket etter ca 30 ganger..
Lurt å "ta kampen" om du orker. Her får vi ikke gå ut av rommet uten at han hyler, så vi ga opp og investerte i Kindel :) Får lest mye bøker da hehe... Vi tok av kanten da han startet å klatre over. Han var da 16 ish mnd. Dro ut sengen nå for 1 uke siden så den ble skikkelig jr seng og han har sovet mye bedre etter det. Så om dere har en seng som kan dras ut anbefaler jeg å teste :)

Vi byttet rett og slett fordi han er like før han kommer seg over kanten.

Og selvsagt kunne vi bare satt på igjen, men vi vil jo få samme problemet neste gang vi skal prøve å ta den av.. Så å ta på igjen blir så dumt!

Har han fått «herje fra seg» i senga før natta?

Det tipset fikk vi fra helsestasjonen; la ungen klatre inn og ut av senga en trillion ganger (eller noe sånt) på ettermiddagen, så er det kanskje «ute av systemet» når kvelden kommer.

Det tipset fikk vi fra helsestasjonen; la ungen klatre inn og ut av senga en trillion ganger (eller noe sånt) på ettermiddagen, så er det kanskje «ute av systemet» når kvelden kommer.
Nei, det har vi ikke tenkt på. Skal prøve det i dag.

Det var et godt tips. Kanskje det funker på frøkna som turner og styrer som gal hver eneste kveld

Back
Topp