Ny seng

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Har dere skiftet , evt når tenker dere gjøre det? Ser at lille har ikke langt ifra kanten med beina , så er nok på tide. Mistenker sterkt at han kommer til å gå raskt utav ny seng.. Erfaringer?
 
Har ikke byttet enda, men skal gjøre det før mini kommer. Tenkte rundt mai/juni. Veldig spent på hvordan det skal gå :eek:
 
Her har jeg ikke planer om å bytte enda- men det er fordi Mats er så bedagelig. Han har fremdeles god plass også :)
 
Har ikke tenkt å bytte på leeenge.. Så sant ho ikke begynner å klatre.. Ho ligger så godt i den senga..ihvertfall ett år til. Med storebror bytta vi ikke før han var nærmere tre. Det var perfekt for da kunne vi lage avtale at han ikke kunne gå ut av senga når kaninen sov (kaninklokka). Det funka gull :)
 
Håper på at det blir leeenge til! Men førstemann bytte vi like etter toårsdagen, og det var et herk med vandring ut - og fortsatt er et herk og han er fem! Tror han ble vant til at vi var inne hos han til han sovnet da han var mindre og det henger fortsatt igjen...

Så her byttes det ikke før vi må, dvs når hun klatrer...
 
her byttet vi i januar. Han er super stolt over den store sengen sin og har bare gått ut 2-3 ganger siden han fikk den. Jeg var redd for at han kom til å vandre inn i stuen hele tiden og ville sov, men no sover hqn hele natten...

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Storesøster brukte sprinkelsengen helt til hun ble tre :O Vi mente hun skulle få ny før, men hun nektet :) Men hun var ingen klatrer...ser for meg at lillebror må bytte før ;)
 
Vi byttet rundt juletider, da klatret de ut akkurat når det passet de. Så nå deler de ei 90 seng. :)
 
Har ikke byttet enda, og håper vi kan vente en stund til. Ser for meg at det blir maaaange turer ut på kveld, natt og tidlig morgen. Men hu klatrer veldig, og redd hu snart har tatt koden Og klatrer over..!
 
Har ikke tenkt tanken engang. Haha :) Eldste byttet når hun var ca 2 for hun klatrer ut av sprinkelsenga. Mellomste var samme alder tror jeg.. Husker faktisk ikke. Han ligger fortsatt på vårt rom. Må få ordnet de nye rommene til jentene slik at vi får frigitt et rom til minste.
 
Back
Topp