ny seng

meg selv bare

Blir kjent med forumet
Hvordan seng vil dere anbefale til senga etter sprinkelsenga... Må kjøpe my seng nå til mini.. å Lurer bare på hva som er "normalt" å kjøpe da..

hvem er jeg? skrev:
Hvordan seng vil dere anbefale til senga etter sprinkelsenga... Må kjøpe my seng nå til mini.. å Lurer bare på hva som er "normalt" å kjøpe da..

vi har akkurat kjøpt denna til snuppa vår, og hu er kjempe fornøyd, har med sengehest da:)    http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=2&portlet_Varekatalog_2product_id=58996&_pageLabel=page_varekatalog

Kommer an på, tror det er ca 50/50 om folk kjøper juniorseng eller vanlig enkel voksenseng. Den endelige avgjørelsen baseres ofte på plass og økonomi. En juniorseng kan stort sett bare brukes av forholdsvis små barn, og kan heller ikke brukes så lenge, samt er litt vanskeligere å selge. Har man god plass og mange ekstra soveplasser utenom, samt god økonomi funker juniorseng. I tillegg finnes det flere å velge i om man ønsker en litt "uvanlig" seng. Dersom man derimot har litt begrenset med ekstra overnattingsplasser, samt at man ikke ønsker å måtte kjøpe ny seng på en stund funker vanlig voksenseng bedre. Vi har feks valgt å ha vanlige senger med skuff med ekstra madrass under til to av ungene, siden vi ikke har eget gjesterom. 

Jeg har tenkt å kjøpe 90*200 seng.. har plass og økonomi til det så..Men vet ikke helt hvordan jeg skal velge..

Derfor tenkte jeg at jeg kansje fikk noen tips i denne tråden :)

Back
Topp