Ny seng til lillegull

ida89

Elsker forumet
Har dere byttet ut sprinkelsenga enda? Thea-Emilie har ahtt sin til nå, men i går kjøpte jeg helt ny seng til henne fra ikea Fra MINNEN merket...
Jeg fikk kara meg inn dit i går, enda febern min lå høyt oppe å det som værre var, men overlevde vist det å :-P
Trykk på linken for å se bilde http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99827959

Det er en vokse seng som vi synes var veldig kjekt for da slipper jeg å kjøpe ny på en stund. hihi
Hadde egnetlig lyst på hvit, men de hadde bare svart igjen på lager..
Kjøote en tilhørende madrass som var i 3 deler:)

Byttet for over 1 år siden. Da hadde hun ligget i sprinkelsenga med den ene siden av i flere mnd allerede.

Hun har Trofast vokseseng fra IKEA, og tilhørende madrass i 3 deler. Bruker foreløpig bare den ene delen, og hun har goood plass enda![:D]

ORIGINAL: Raemec

Byttet for over 1 år siden. Da hadde hun ligget i sprinkelsenga med den ene siden av i flere mnd allerede.

Hun har Trofast vokseseng fra IKEA, og tilhørende madrass i 3 deler. Bruker foreløpig bare den ene delen, og hun har goood plass enda![:D]

Oii, såppas ja :P Er ejg veldig sent ute da eller?:P
Så faktisk på trofast jeg å[:D]

Her sover smån enda i sprinkelseng.
Men i slutten av Oktober kommer Ikea hit, så da skal vi kjøpe nye senger til begge to. Vesla sin setter vi bare i kjellern imens, men da får de helt lik. Denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59851606

bytta for ett halvt år siden ca[:)] akkurat samme seng som du har kjøpt, bare i hvitt :)

Adrian sluttet med sprinkelsengen når han var 1 1/2 år gammel. Mest fordi vi ville slippe å kjøpe ny til lillebroren som skulle komme, men det gikk jo veldig bra da heldigvis[;)]

Julian sover enda i sprinkel seng.... Vet liksom ikke om JEG er helt klar får at han skal bytte enda...[8|] Han har nemmelig ikke gått ut av sprinkel senga enda[:D]

Vi byttet i mars tror jeg det var. Grunen var vel egentlig bare det at mammaen ikke syns sprinkelsenga med bare en side så ut som noen seng[8D] Så da ble det en juniorseng fra skeidar. Kjempefin!Og nå kan jeg ligge sammen med henne[;)]

Lykke til med bytting av seng![:D]

Håkon fikk slik seng til 2-års dagen sin. Han sover så godt i den [:)]

Har også nattbord, klesskap, rundt bord, to stoler og krakk i samme serien [:)]

Back
Topp