Ny samtale!

Lille Mille

Gift med forumet
Da var brevet med ny time i postkassa [:D] 5 mai, på syklusdag 17.

Måtte ringe til de da.. ble litt forvirra da det var det samme brevet om hva slags tester og at vi måtte ha med bilde IGJEN liksom. Men hun sa at det var standard innkallingsbrev så vi skulle bare bry oss om at det var en samtale vi [:D]

Hva slags samtale blir dette tro??? Hva kaller man det?? Gleder meg litt.. men hadde egentlig ikke trengt den så lenge før vi kan komme igang med 1 forsøk.. Men men.. nå skal vi jo inn dit igjen [:)] Lurer på hvilken lege vi får snakket med nå... [8|]

Så kjekt at du fekk innkalling så snart igjen[:D] Eg var på ein samtale med sjukepleiaren då eg skulle vidare med IVF. Det var for å gå gjennom prosessen med IVF og korleis ein skulle bruka medisinar. Da kan jo væra at det er ein sånn samtale? Kanskje du får starta opp i ferien?[:)]

Det var kjapt det brevet!
Superdupert! Håper, håper, håper du da kan begynne på dag 20 med nedspraying og akkurat rekke forsøket før de tar ferie

Dette blir vel IVF-forsamtalen der dere får masse info om gangen i IVF-prosessen og info om medisiner og sånn[:)]

Ja det kom heldigvis ganske kjapt [:D] Regner nok ikke med å få plass før i august altså.. men vi får se hva de sier når vi kommer. [:)]

Skulle først få snakke med legen, og så med en sykepleier.. Er veldig spent, men nå gruer JEG meg skikkelig. Er jo mye nytt og skummelt [X(] Hjelpes!!

Dere er så tøffe dere jenter!! Som har gjort dette allerede!! [:D] Og med gode resultater [;)]

Spennande[:D][:D] Er jo ikkje bitten lenge til det! Blir vel forsamtale der dere snakker om prøverør og kva det innebærer, går igjennom prøvehistorikken deres også snakkes det/vises det med medisin tipper eg! Åååå, kjenne eg er skikkelig spent på dine vegner!![:D][:D] Å etter forsamtalen får dere nok beskjed om å ringe inn mensen når dere er klare![;)] Tjihi! [:D]

Så bra at dere fikk samtale så raskt!!! Kanskje de har plass til dere før ferien likevel? Kanskje greit å ikke få for mye forhåpninger til det før samtalen, blir så nedtur om dere må vente. Men, nå er dere virkelig snart i gang!!![:)][:)]

Så bra du får komme så fort inn til samtale. Støtter de andre i at det er nok forsamtalen.
Og kan jo tenkes du går ganske rett på medisiner siden du er der på dag 17, er jo dag 20 spraystart er..[:D]  Gleder meg til å høre nytt fra deg 5 mai..
Dette fortjener dere....[:)]

Jenter, dere er helt supre [:D] Gleder meg litt altså.. Må nesten innrømme det [8D]
For om det blir noe nå før sommeren eller ikke så er det ikke så nøye.. dersom det blir oppstart på medisinene i ferien eller i august så har vi jo litt tid på å forberede oss.... Kan jo være greit det også.. det går jo ganske fort så. [:)]

Så spennende med ny samtale da snuppa, også er det jo ikke lenge
til heller. [:)][:)][:)]
Er sikkert som de andre skriver en forsamtale.

Dette går fiiiint Lille Mille snuppa ;)
Gleder meg til å høre videre :D
det blir så braaaaaa ;)

ojjjjjjj...så spennende[:D]ikke lenge til det[:)][:)][:)]Masse lykke til snuppa[;)]klem;)

Back
Topp