Ny runde..

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Hei og god morgen!

Da er jeg nok en gang på sykehuset for ny runde med intravenøst. Vil også bare nevne at jeg får ny TUL [emoji7][emoji7]

Ellers har jeg fast plass på rom 629 [emoji28]
69739f45bbe18b1f462476a681496518.jpg

Lykke til med TUL. Kjedelig med hyperemesis og behov for intravenøst. Håper du blir stelt godt med

Gikk bra [emoji5] De skremte oss litt på ultralyd. Hun begynte å snakke om tomt egg osv.. Innbilt svangerskap, men så kom en grønnfrakket overlege inn og fant foster sekk osv. Ny ul om ei uke for å se utvikling Blir jo helt forvirret av dem [emoji23]

Gikk bra [emoji5] De skremte oss litt på ultralyd. Hun begynte å snakke om tomt egg osv.. Innbilt svangerskap, men så kom en grønnfrakket overlege inn og fant foster sekk osv. Ny ul om ei uke for å se utvikling Blir jo helt forvirret av dem [emoji23]
Jammen godt det kom en ny lege og ordnet opp. Godt alt stod bra til med mageboeren

Skjønner godt du ble bekmymret ja

Føler du at du kommer deg litt ovenpå igjen med intravenøst?

Nei, jeg spyr som en gris bare maten kommer ned i magesekken. Men den hjelper vel noe fordi jeg får den intravenøst og rett i blodet, så jeg ikke kan kaste de opp..

Har gått ned 1 kg på 4-5 dager. Får se hvordan dette går videre. Akkurat nå er jeg ganske sliten og lei av kvalmen

Back
Topp