Ny runde stimulering etter fryseforsøk?

Fikk du ny runde med stimulering syklusen rett etter fryseforsøk?

  • Ja, og det gikk helt fint

    Votes: 2 40,0%
  • Nei, pga kapasitetsproblemer hos klinikken

    Votes: 1 20,0%
  • Nei, pga medisinsk årsak direkte fra legen

    Votes: 0 0,0%
  • Ja, men det gikk dårligere enn de andre forsøkene mine

    Votes: 0 0,0%
  • Annet: kommentar i tråden

    Votes: 2 40,0%

  • Antall som har svart
    5

Håpefull-86

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Hei! Lurte på erfaringene deres rundt ny runde stimulering rett etter (naturlig) fryseforsøk? :)

Ser flere særlig engelske nettsider skriver at de anbefaler å ha en menstruasjon mellom to ferskforsøk, men jeg innbiller meg at det kanskje er større variasjon mellom fryseforsøk og stimulering, men strever med å finne så mye info om det.

Jeg har egentlig en plan om å gå rett på stimulering, men ville høre litt erfaringer folk hadde :happy:

Evt om noen har funnet noen forskningsartikler knyttet til det å ha gått på progesteron og så rett på stimulering er jeg interesserte i de, jeg har bare ikke klart å lete de frem selv :angelic::hilarious:
 
Mener at noen skrev her at progesteron kan påvirke eggutviklingen? Og derfor det ikke er anbefalt med ny runde stimulering etter fryseforsøk/progesteronstøtte. Skal prøve å finne innlegget…

Fant det. I dagboken min :joyful:
(Dagboken min lå åpent den gangen, derfor viser jeg innlegget her).
Kanskje du kan høre med @Daisybloom ?

IMG_3048.jpeg
 
Nei, for jeg ble gravid, men klinikken hadde helt sikkert sagt ja til å starte rett på ny runde.
 
Jeg gikk rett på stimulering nå ved blødning med fersk forsøk. Stimulere på blødningen som kom fra forsøket som ikke gikk og i gang med ny fersk runde nå. Så fersk til fersk forsøk ..
 
Back
Topp