Sarah78 Elsker forumet 9 Okt 2005 #1 Ja ja alle prøvere..... ønsker dere alle masse lykke til denne mnd... Måtte noen av oss trefffe blinken denne gangen.......
Ja ja alle prøvere..... ønsker dere alle masse lykke til denne mnd... Måtte noen av oss trefffe blinken denne gangen.......
L *Laila* Forumet er livet 9 Okt 2005 #2 Ja ja alle prøvere..... ønsker dere alle masse lykke til denne mnd... Måtte noen av oss trefffe blinken denne gangen....... Signerer denne[;)]Håpe alle blir gravide jeg da[;)]Er d så mye å forlange da[;)]Håper hvertfall.
Ja ja alle prøvere..... ønsker dere alle masse lykke til denne mnd... Måtte noen av oss trefffe blinken denne gangen....... Signerer denne[;)]Håpe alle blir gravide jeg da[;)]Er d så mye å forlange da[;)]Håper hvertfall.
Sarah78 Elsker forumet 9 Okt 2005 #4 he he....står visst "time to ovulate" på tickeren min... hmm....hva skal jeg finne på idag da ? [:)]
M monicabebe Forumet er livet 9 Okt 2005 #6 Ønsker alle lykke til jeg også!! Håper det klaffer for alle sammen!! Gleder meg til å lese "Jeg er gravid"-meldinger fra dere alle! Sender alle babytanker og støv jeg kommer over!! M
Ønsker alle lykke til jeg også!! Håper det klaffer for alle sammen!! Gleder meg til å lese "Jeg er gravid"-meldinger fra dere alle! Sender alle babytanker og støv jeg kommer over!! M