Ny runde med blødninger(oppdatert)

Linda31

Forumet er livet
Så nå skal jeg inn på sykehuset for en sjekk [&:] Blør mer nå enn det jeg gjorde på lørdag så jeg har ingen tro på at dette vil gå bra denne gangen [:(]
-----------------------------------------------------------------------

Tilbake fra sykehuset.. De så ingenting på ultralyden, men det forklarte hun med at det enda var for tidlig å se noe.. Det er for lite blod til at det skal være en sa, men det kan jo fortsatt skje.. Tok blodprøve i dag og skal ta ny på onsdag siden hcg skal dobble seg over to dager.. Så da er det enda mer venting for meg.. Kroppen min tåler ikke dette her.. Hehe.. Skal slappe av til de neste prøvene er tatt nå så får vi se på torsdag hva prøvene sier..

NEEEEI, dette var ikke morsomt å høre. Nå ble jeg kjempe lei meg på dine vegne. [:(][:(] Det er så vanskelig å leve i usikkerheten.

Jeg som virkelig håpet at det skulle gå denne gangen for deg. Får håpe det det kan være en mulighet for at det går bra dette for deg og at det bare er livmorstappen som blør.

En kjempe trøste klem

det går fint ann å blø linda. Når jeg gikk med storebror blødde jeg mye å ofte. Da var det en tvilling. Kan godt henne det er det som er sjedd med deg også. dette går bra :)

Huff så leit,Masse lykke til,håper det går den rette veien for deg.Krysser fingrene for deg:)

ORIGINAL: stolt2barnsmamma

så trist :(
kryssa fingran å håpa det går bra !!

ORIGINAL: Bertah

Huff.. Håper det går bra ;) masse gode tanker sendes til deg..

Enig!

Lykke til,krysser fingra foe at dette går bra--klem:)

sender deg varme tanker og en god klem!!! håper alt er bra!!! krysser alt for deg..

huff,forstår du er fortvila!
krysser alt jeg har for deg!!
lykke til på sykehuset!

ORIGINAL: mammasin

Tok du innvendig UL?? [:)]
Hadde innvendig ul på sykehuset ja..

uff, det er noe dritt altså[&:] at ikke det kunne gi seg i går liksom..

håper virkelig at det går bra med lille frøet, og at hcgen stiger!!

Krysser fingrene for at det går bra[:)]

klemmepå

Back
Topp