Ny runde i Slankekrigen

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Hva er stemningen for ny runde?

Noen som vil være krigleder? Jeg kan nok være hvis ingen andre har lyst :)




De som kunne tenkt seg å være med på ny runde:

Kihera
MiniMe80
Sara
Smørblomst1
onskedrom
Rampetrollet
Ceccii86
Avocado
BellaBABY
Sylvanas
Daydream
Shortlegs
MaJa<3
Lussekatt
Mrs.H
 
Last edited:
Kan nok trenge en runde etter ferien ja. Kan være leder, men slett ikke viktig for meg å få lov ;)
 
Jeg er med :D
Stiller opp som vikarierende krigleder ved behov :)
 
Jeg vil gjerne være med :)
 
Jeg er med!
 
Da kan du få være leder ;)
Meget gjerne noen andre men om ingen vil asp kan jeg. Evt er jeg gledelig vikar.

Men joda. Jeg skal nok klare det. Tror jeg. Ikke fått ungenes kalender over aktiviteter enda men fredag kveld pleier være fri. Så sent i alle fall.
 
Meget gjerne noen andre men om ingen vil asp kan jeg. Evt er jeg gledelig vikar.

Men joda. Jeg skal nok klare det. Tror jeg. Ikke fått ungenes kalender over aktiviteter enda men fredag kveld pleier være fri. Så sent i alle fall.
Jeg kan være hvis ingen andre kan eller har lyst :D men hvis noen andre føler kallet ;) Ser ikke ut til at så mange andre har lyst foreløpig.
Må nesten begynne med påmeldingstråd snart så det er klart til oppstart.
 
Jeg blir veldig gjerne med på ny runde! Jatakk til en høst med bedre selvfølelse og mer energi!! :-D
 
Jeg kan være hvis ingen andre kan eller har lyst :D men hvis noen andre føler kallet ;) Ser ikke ut til at så mange andre har lyst foreløpig.
Må nesten begynne med påmeldingstråd snart så det er klart til oppstart.
Jeg kan se om jeg ikke finner tid og energi til å lage påmeldingstråd etc en dag snart. Så ser vi utover hvem som fakrisk ender opp med å følge det opp?

Jeg kan jo begynne. Men jeg mister litt motivasjonen til å være krigleder om jeg ryker så tidig som jeg har gjort de siste gangene...
 
Jeg kan se om jeg ikke finner tid og energi til å lage påmeldingstråd etc en dag snart. Så ser vi utover hvem som fakrisk ender opp med å følge det opp?

Jeg kan jo begynne. Men jeg mister litt motivasjonen til å være krigleder om jeg ryker så tidig som jeg har gjort de siste gangene...
Bare å si ifra hvis du ikke får tid til påmeldingstråd så kan jeg fikse det :)
Håper du henger med lenger denne gangen, kjedelig å ryke ut så tidlig.
 
Back
Topp