Ny runde i gang snart. :)

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Etter en trasig slutt på forrige runde, er vi nå klar for nr2. Begynner på spray 10 mars, sprøyter 27 mars og første UL 5 april. :)

Denne gangen blir det langt regime, for å få flere en de 3 eggene vi fikk på første. Håper også 2 egg blir satt inn på dette forsøket, vil ha bedre odds denne gangen.

Måtte denne gangen bringe mer lykke for oss og dere <3

Masse lykke til :)

Masse lykke til!! Er selv i gang med langt regime :-) Sprøyestart på torsdag den 28.2 og ul den 8.3 :-) Begynner å kjenne hormonene etter sprayen nå gitt! ;-)

Lykke til :) jeg startet spraying i dag. Langt regime med 10 dager ekstra spraying pga mange påmeldte denne mens.. Så vi skal inn slutten av mars/begynnelsen av april. La oss håpe det bare blir positive tester på alle her inne :)

Tusen takk :D Dette er nok runden for oss ja. :) Gleder meg masse til og komme i gang, blir spennende med spray å all galskapen den drar inn i en nokså kjedelig hverdag. :p

God helg :)

Masse lykke til :flower håper det klaffer på denne runden!! Tvi-Tvi :angel1

Lykke til :)

Lykke til :) jeg startet spraying i dag. Langt regime med 10 dager ekstra spraying pga mange påmeldte denne mens.. Så vi skal inn slutten av mars/begynnelsen av april. La oss håpe det bare blir positive tester på alle her inne :)

Ønsker deg spesielt lykke til! Jeg var på 7 uker med spray i fjor vår pga påsken og det er de vanskeligste ukene jeg har vært igjennom. Der var fryktelig lenge! (Hadde jeg visst det jeg vet i dag hadde vi drøyet en syklus). TVI TVI!

Takk happysnappy :) jeg har vært igjennom det før, så vet hva jeg går til. Men jeg orker ikke å vente lenger..

Back
Topp