Ny rekord!

Boblus

Betatt av forumet
Her sitter jeg og er helt sjokkert!

Snuppa sover ALDRI mer enn 31(!) minutter på dagtid...

Men nå har hun jammen sovet i 1 time, og sover fortsatt! (Ja, vi er tidlig oppe...)
Våger jeg å håpe at dette skal fortsette?? I så fall ser jeg en bitteliten lysning i den "få skikkelige soverutiner før barnehagestart"-tunnellen...

*bankeibordet bankeibordet bankeibordet*

Her har iallefall ting snudd.. Før hadde vi 4 dupper på 30 min i løpet av dagen, men i det siste har det vært 2 gooode dupper[:-]

Første dupp er som regel inne og nr 2 er ute i vogna. hvis de ikke er så lange kan han trenge en siste dupp før 1600, men det er en stund siden sist!

Han sov ALDRI lengre enn 30 minutter før ;D

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Her har iallefall ting snudd.. Før hadde vi 4 dupper på 30 min i løpet av dagen, men i det siste har det vært 2 gooode dupper[:-]

Første dupp er som regel inne og nr 2 er ute i vogna. hvis de ikke er så lange kan han trenge en siste dupp før 1600, men det er en stund siden sist!

Hmmmm... *Kjenner håpet strømme på*
Vi er faktisk oppi 70 minutter i skrivende stund! Har ikke skjedd siden hun var 3mnd, tror jeg :)

Side: [1]
Logg inn
melding << Gamle emner Nyeste emner >>
Ny rekord! - 04.05.2010 8:56:37
Ny melding
Boblus
Nytt medlem

Medlem siden: 29.01.2009
Status: pålogget Her sitter jeg og er helt sjokkert!

Snuppa sover ALDRI mer enn 31(!) minutter på dagtid...

Men nå har hun jammen sovet i 1 time, og sover fortsatt! (Ja, vi er tidlig oppe...)

Så utrolig deilig da.. får virkelig håpe at det der fortsette da :D

Oooooooooooooog... VÅKEN!

MEn det er jo ikke ille. Rundt en og en halv time? Min er nettopp sovnet.. Spent på om det blir 30min eller en god dupp..

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Samme her, blitt my bedre! Hjalp på å bynn me smokka å da [;)]

før sov frøkna her flere små dupper da hun var mindre,men nå sover bare 2 dupper..en på morgen på ca 1-2 timer og en senere på dagen på 1 times tid...glad vi harr få litt rutiner ang mattider og sovestunder.
hun sovner igjen for kvelden rundt 7 etter stell og mat..greit når hun sover kan jeg gjøre litt her hjemme..
når hun er våken er hun overralt på gulvet..[:)]

Back
Topp