Ny rekord!! :D

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Lillegull sov jammen meg i 6,5 time i natt!! Helt fra kl. 22 til kl. 04.30 :D

Men samme kan det være, våknet kl. 03.45 av monsterbrystspreng og måtte opp og koke og styre med pumpa..ville jo ikke vekke han..

Konklusjonen er at jeg nesten ikke vil at han skal sove så lenge av gangen :P
MYE enklere å bare ta han opp i sengen og slenge ut puppen enn å skulle måtte ordne med pumpe midt på natten!

Altså det er dumt når han sover for lenge og det er dumt når han sover for kort - stakkars, han har en "kravstor" mamma

hehe. kjenner meg igjen her! er ikke bare bare når de plutselig bestemmer seg for å sove lenge;)

Jeg kan komme med et lite tips :) Som gjør at du får vekk den verste melkesprengen og slipper å pumpe. Jeg pleier å ta med noe å ha melka i når jeg legger meg, så håndmelker jeg meg istedenfor :) Så slipper jeg pumpe, også går jeg til kjøleskapet og tar det inn der istedenfor, mye enklere. Og man ( i hvert fall jeg..) får ut ganske mye ved å håndmelke meg også.

Da må jeg også få skryte litt av jenta mi, som sover i ca. 12 timer uten amming!!

Kjenner meg igjen... her sov hun i 9 timer en natt.. jeg våknet jo av spreng kl fire og måtte tull slutt stå opp... typisk..;)

Fru Frøland skrev:
Da må jeg også få skryte litt av jenta mi, som sover i ca. 12 timer uten amming!!

Oi!! Det må jeg si, for en flink jente du har. :) Hvis min sover halvparten av det, er jeg KJEMPE glad :)  Mater du ho veldig mye på kvelden for å få til det? Eller normalt?

pingvinenA skrev:

Fru Frøland skrev:

Oi!! Det må jeg si, for en flink jente du har. :) Hvis min sover halvparten av det, er jeg KJEMPE glad :)  Mater du ho veldig mye på kvelden for å få til det? Eller normalt?

Mater normalt :-) ammer ikke noe lengre enn jeg gjør på dagen :-) har tenkt flere ganger at det må jo være noe galt med henne, men hun legger godt på seg og er fornøyd så da er det vel greit :-):-) er ingen problem og ha barnevakt for og si det sån:-p problemet er egentlig at de som passer syns det er kjedlig at de ikke får være med henne :-p

ønsker meg lengre soveøkter.. for 1-2 måneder siden kunne han sove 5-6 timer i strekk, men nå er det maks 4, som regel 3 timer mellom hver våkning/mating...
Men slipper brystsprengen da :)

Flinke gutten din :)

I natt sov guttungen her 9 timer, han åt kun fra en pupp, så den andre var megasprengt, måtte ned og pumpe meg, men det passet egentlig bra, for da fikk far være hjemme med begge barna i dag, mens jeg handlet mat til helga :)

Fru Frøland skrev:

pingvinenA skrev:

Fru Frøland skrev:

Mater normalt :-) ammer ikke noe lengre enn jeg gjør på dagen :-) har tenkt flere ganger at det må jo være noe galt med henne, men hun legger godt på seg og er fornøyd så da er det vel greit :-):-) er ingen problem og ha barnevakt for og si det sån:-p problemet er egentlig at de som passer syns det er kjedlig at de ikke får være med henne :-p

Herlig!! Åh, så deilig for mor!! :D

ruth_85 skrev:
Flinke gutten din :)

I natt sov guttungen her 9 timer, han åt kun fra en pupp, så den andre var megasprengt, måtte ned og pumpe meg, men det passet egentlig bra, for da fikk far være hjemme med begge barna i dag, mens jeg handlet mat til helga :)

Hehe, så bra! :D

Og sånn bare for å kompensere for natten før, så ble det mat omtrent annenhver time i natt - måtte le litt jeg da :P

Det eneste stedet jeg kan håndmelke er i dusjen....det spruter seriøst overalt!! Og når det først begynner å sprute så gir det seg ikke med det første :P
Men takk for tips, jenter!!! :D

Back
Topp