I dag var jeg hos en ny psykolog, jeg har vært der en gang før, og nå skulle jeg dit pga svangerskapsdepresjon. Jeg har vært psykisk syk så si hele livet mitt, men har vært medisinfri i snart to år og det har gått kjempe bra. I dag derimot fant den der psykolog kjerringa ut at det måtte da finnes antidepresiva for gravide!!??[&:] Men da sa jeg at jeg ikke ville bruke medisin fordi det bare skyver problemene vekk for en stund, jeg vil heller jobbe med meg selv og klare dette kun med samtaleterapi og ved egen styrke. Da ropte hun ut om barnevernet og hvordan jeg kunne bli fratatt babyen og hvordan mor jeg skulle bli for hun hadde erfaring med psykisksyke mødre og det gikk ALDRI bra!!![:@]
Jeg gikk derifra i sinne og vet ikke om jeg kommer til å gå dit igjen, jeg kan ikke forstå at det bestandig skal handle om medisiner, jeg VET jeg og min samboer kommer til å klare dette uten at jeg skal bli ett apatisk offer for antideppresive medisiner (har dårlig erfaring!!)!!
Dette ble langt men jeg bare måtte få det ut, man kan bli så sint!!! Så nå har jeg bestemt at mine svangerskapsdepresjoner ganske enkelt på en eller annen måte bare MÅ opphøre!!![:)]
Jeg gikk derifra i sinne og vet ikke om jeg kommer til å gå dit igjen, jeg kan ikke forstå at det bestandig skal handle om medisiner, jeg VET jeg og min samboer kommer til å klare dette uten at jeg skal bli ett apatisk offer for antideppresive medisiner (har dårlig erfaring!!)!!
Dette ble langt men jeg bare måtte få det ut, man kan bli så sint!!! Så nå har jeg bestemt at mine svangerskapsdepresjoner ganske enkelt på en eller annen måte bare MÅ opphøre!!![:)]