Ny prøver på forumet? Se hit!!

Lykkelig Uviten

Andre møte med forumet
Hei. Tenker det er kjekt å ha en tråd for de som er helt ny inn i forum og som prøver de neste mnd :)
Velkommen til å dele erfaringer, symptomer, bekymringer m.m..

Dere som fortsatt er prøvere er selvsagt hjertelig velkommen også :) Jo flere jo bedre!! :D
Er du med? :)

Last edited:
Hvor i løypen er du? :)

Her er det venting da mensen skal egentlig dukke opp i dag... :p litt blandet følelser!! :D

Spennende å vente på mensen. Jeg synes tiden mellom el og ikm går såå seint!
Jeg er egentlig ikke helt ny i prøvinga. Vi går inn i pp 7 eller 8 nå tror jeg..
Mannen min har vært sterilisert og refertiliserte seg 1.November i fjor.

Spennende å vente på mensen. Jeg synes tiden mellom el og ikm går såå seint!
Jeg er egentlig ikke helt ny i prøvinga. Vi går inn i pp 7 eller 8 nå tror jeg..
Mannen min har vært sterilisert og refertiliserte seg 1.November i fjor.

Bare kjekt å få med folk som er litt mer "erfaren" på området :) Spennende tid da.. Kan lite om effekten av å ha vært sterilisert, skal/kan det ha noe innvirkning? Vil tro de tester sakene etteprå for å se at det er optimalt, eller?

Beklager om det er dummeste spm du har fått her inne.. haha.. er håpløs grønn.. Vi er på første pp. så jeg kan ikke akkurat klage helt enda ;)

Er gammal-ny :angelic: Var ei dreven forumsberte når eg fekk første i 2007, mennår kidsa vaks til dabba det av. Meeen, har framleis god kontakt med mange frå terminklubben min :happy:

Heilt ny på prøver-forumet, mista (MA 10+1) i mai. Så er ikkje heilt igang med ny prøverunde endå..må vente på mens..håpar/satsar på den dukkar opp i midten av juni..:nailbiting: Traff på PP3 forrige gang. Håpar at det går minst like fort denne gangen..og at det varar i 9 mnd..! :smiley-angelic001

Min strategi er å gi på jevnt over ;) Sex minst annankvar dag heile mnd..:cool14

Er gammal-ny :angelic: Var ei dreven forumsberte når eg fekk første i 2007, mennår kidsa vaks til dabba det av. Meeen, har framleis god kontakt med mange frå terminklubben min :happy:

Heilt ny på prøver-forumet, mista (MA 10+1) i mai. Så er ikkje heilt igang med ny prøverunde endå..må vente på mens..håpar/satsar på den dukkar opp i midten av juni..:nailbiting: Traff på PP3 forrige gang. Håpar at det går minst like fort denne gangen..og at det varar i 9 mnd..! :smiley-angelic001

Min strategi er å gi på jevnt over ;) Sex minst annankvar dag heile mnd..:cool14

Jeg er også gammel-ny (mest gammel, føler jeg :wacky:). Har vært mye på forum med tidligere barn, men PP1 nå etter mange år siden siste.

Velkommen inn hit da :D
Det var leit med den MA i mai :/
Krysser fingrene for deg denne mnd!! og med den strategien din, så tenker eg du har en fornøyd mann i heimen :p Vet ikke om eg hadde orket det samme :p

Jeg er også gammel-ny (mest gammel, føler jeg :wacky:). Har vært mye på forum med tidligere barn, men PP1 nå etter mange år siden siste.

Heisann!! :) Kjekt du ble med her også :)
Så du og har barn fra før? :) Hvor gamle er h*n /de ? Så spennende! min første (noensinne) pp her og :D blir det testing i juni på deg også? :)

Heisann!! :) Kjekt du ble med her også :)
Så du og har barn fra før? :) Hvor gamle er h*n /de ? Så spennende! min første (noensinne) pp her og :D blir det testing i juni på deg også? :)

Til høsten har vi bare skolebarn :wideyed:

Er på 1dpo nå, regner med at det blir testing mot slutten av neste helg hvis ikke tr kommer!

Til høsten har vi bare skolebarn :wideyed:

Er på 1dpo nå, regner med at det blir testing mot slutten av neste helg hvis ikke tr kommer!

Spennende! Det blir kjekt å følge med :) Håper det går veien for dere :)
Gøy med skolebarn da.. Det blir jo en helt ny hverdag for alle sammen :) Litt lettere og når ikke en er i skolen og en i bhg tenker eg :)

Velkommen inn hit da :D
Det var leit med den MA i mai :/
Krysser fingrene for deg denne mnd!! og med den strategien din, så tenker eg du har en fornøyd mann i heimen :p Vet ikke om eg hadde orket det samme :p

Like fornøgd eg egentlig ;) Er faktisk eg som må halde trøkket oppe innimellom..ti år yngre :angelic:

Velkommen hit til dere nye prøvere! :D

Bruk gjerne skravletråden for prøverne for å komme i kontakt med både nye og "gamle" prøvere. Fint å ha noen å dele tanker, følelser, råd og erfaringer med - jo flere jo bedre! :)

Hei jeg vil gjerne også være med, laget meg brukeren i går så er ganske fersk her inne :) koselig å snakke med andre i samme situasjon.
Jeg er 22 og i stabilt og bra forhold med drømmemannen min, så da har vi lyst til å prøve snart, iallefall i løpet av sommeren/høsten en gang[emoji1360]

Jeg er med! Vi har prøvd et par mnd nå. Er 24 år og vært sammen i 7 år. IKM i morgen, tror tr kom natt til i går, men var bare en liten blødning, så stoppet det. Venter med å ta en test til i morgen, hvis ikke tr kommer før da. Håper det var en festeblødning.

Jeg er ny her :) SA i februar. Men fortsetter og prøve. Dårlig med positive tester, men fortsatt ikke fått uka! Skulle hatt for 17 dager siden.

Hei. Tenker det er kjekt å ha en tråd for de som er helt ny inn i forum og som prøver de neste mnd :)
Velkommen til å dele erfaringer, symptomer, bekymringer m.m..

Dere som fortsatt er prøvere er selvsagt hjertelig velkommen også :) Jo flere jo bedre!! :D
Er du med? :)
Hei:)
Jeg er også ganske ny her og joiner gjerne. Laget meg profil for et par uker sida.

Back
Topp