Ny positiv test?[emoji33]

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
IMG_1055.JPG

Hva sier dere? Dette kommer isåfall som skikkelig sjokk for meg [emoji33][emoji28]
 
Jeg ville også sagt positiv, ja! [emoji28] Men legger til at testen er kjent for skyggestreker. [emoji6] Så spennende!
 
Spennende, hadde ville testet litt mer i dagene fremover før jeg slapp gleden/ panikken løs
 
De testene er kjent for skyggestreker, så hadde tatt en ny [emoji846] håper du får svaret du ønsker deg [emoji846]
 
Skal ta ny test i morgen! Masse mensmurringer og ingen mens, i tillegg til symptomer jeg husker fra forrige svangerskap! Tør ikke å slippe gledespanikken løs før jeg tester i morgen [emoji28] men kan legge ved bildet av min første positive test med marsbabyen min Image1530735529.285808.jpg

Denne var positiv [emoji28]
 
(U)heldigvis var denne testen og negativ, så tror «faren» er over[emoji13]

Så bra[emoji4](?)
Jeg var også litt redd jeg var blitt gravid igjen tidligere. Var heldigvis ikke det. Jeg har aldri ønsket meg tette barn, i tillegg til at jeg nå føler meg ferdig [emoji4] Godt fornøyd med to, og spiral på plass [emoji4]
 
Nei, virker som faren er over, men ingen mens enda, selvom jeg ikke kjenner spesielt til symptomer lenger så blir det en test dersom mensen ikke kommer iløpet av uka![emoji4]
 
Back
Topp